Tibber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Håpløs kundeservice. Ingen telefonnummer. 2-3 dager å vente på svar i appen.
Bra servise. Gode tilbudt. Lett å få oversikt over forbruk og hva det koster.
De gjør ingenting av det de sier. Ikke hjelper de til med problemer.Ikke sender de utstyr de skal sende . Ikke svarer de på mail eller spørsmål. Styr unna.Etter 1 mnd igjen hos tibber har jeg nå vibb. Mye enklere. STYR UNNA..
Ikke verv noen til tibber! Etter to år så stjeler dem bonusen din om du ikke rekker og bruke den. Kundeservice(som du ikke kan ringe til) viste til en epost jeg aldri har fått og at det står noe om det i appen som man må lete langt etter. Nå flytter både jeg og mine vervede venner over til seriøse aktører som ikke gir med den ene hånda og tar med den andre.
Veldeig bra selskap,men ikkje godt nok,for det er ikkje kundeservis og få snakke med,berre sende mail eller chat,det er ikkje noko god reklame tykkjer eg.
Lett og oversiktlig i en meget god app. Enkelt å følge med når strømmen er dyr/billig.
Veldig glad for tipset om Tibber da jeg skulle tegne strømavtale. Alt fungerer som jeg ønsker det. Og dee går an å ringe de og de svarer kjapt. Ingen andre leverandører har kommet opp med bedre tilbud da de har forsøkt å få meg til å bytte De forstår faktisk godt hvorfor jeg velger å bli hos Tibber