Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir fakturert forskuddsvis ,betalte for 3 måneder . Rotete faktura som er vanskelig å forstå.
Betaling på forskudd og dårlig kundeoppfølging når man henvender seg. Lite kundevennlig.
Alt for høy forskuddsberegning. Ikke villig til å betale for likviditeten til tibber.
Innføring av forskuddsbetaling stipulert forbruk er lite kundevennlig. Vesentlig endring av inngått avtale.
Endrer vilkår uten forhåndsvarsel, estimert forbruk er 3 ganger høyere enn faktisk forbruk
Dette ser ut som spekulasjon på kundenes penger. Tibber anbefales absolutt ikke! Det startet bra men plutselig ble det forskuddsbetaling og påslag. Dette virker som bevisst strategi og hører ikke hjemme hos en strømleverandør! Ser stor flukt nå på desember 2022. Andre kraftselskap reagerer også på fremgangsmåten. Meget betenkelig opplegg! Ser for meg mye inkassosaker.
Etter å ha vært kunde hos Tibber i 21 dager, fikk vi vår første strømregning i dag. At vi skulle forskuddsbetale for de neste 14 dagene, er i seg selv nok til at vi ikke vil være kunde hos dette selskapet. Ser at svært mange har reagert negativt på forskuddsbetaling , noe som ikke er overraskende. I fakturaen har Tibber oppgitt forbruk og pris per kwh. Når jeg deler fakturasummen for forbruk på antall kwh, får jeg den prisen Tibber oppgir at de har gått ut fra. Det hadde vært helt greit dersom vi hadde en fastprisavtale. Jeg kan ikke se at vi har inngått en fastprisavtale og er ganske sikre på at vi hadde spotpris. jeg får fakturaen på e-post, men har ikke fått tilsendt noen avtale om fastpris i forkant av fakturaen. Farvel Tibber!