Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fakturamodellen deres er helt ubrukelig - Vi har mistet helt oversikt over hva vi har betalt til Tibber - fakturaene er uforståelige. Der Tibber spesifiserer på fakturaen forskudd og forbruk, men spesifiserer IKKE forskuddet som er innbetalt samt at forskuddet ikke blir trekt ifra på kommende fakturaer. På noen av fakturaene er det spesifisert moms på andre ikke. Hele Tibber virker som svindel og useriøst. Vi har vært kunder hos Tibber i over 1 år og var fornøyd med De helt til De endra praksisen, samt at det tar en evighet å få kontakt med De.
Liker ikke at dei simulerer et beløp før det er brukt strøm for faktura som skal betales på forskudd
Etter at de startet med forskuddsfakturering har fakturaene våre skutt i været. Det er heller ikke noe system i når de sender faktura som gjør det veldig uforutsigbart for oss som bruker.
Jeg blir anbefalt å bytte fra Tibber til Vibb, men sammenligningen tar ikke høyde for de 39 kronene man må betale for å få en like funksjonell app som Tibber ikke tar noe penger for. Tibber er fortsatt bitte litt dyrere, men har utelukkende hatt gode erfaringer med kundeservice. Jeg har også spart/tjent 1500 i vervepremier og teller man med dette så blir Tibber veldig billig. Prisgaranti på 1 mnd flagges som dårlig, men på mitt år i Tibber har ikke prisen endret seg. Forskuddsbetaling på en halv mnd. er ikke positivt, men at Tibber lar deg endre på beløpet på fakturaen før man betaler den slik at man bare betaler for det man har brukt, så betaler man jo ikke mer for strømmen enn det man har brukt… Altså ikke noe lureri eller måte Tibber bruker til å flå deg for penger. Jeg liker Tibber sin app veldig godt og benytter den ofte til å styre lys og varme i huset..også til å skru på varmen før jeg kommer hjem fra f.eks. en helgetur. Genialt 😀 Jeg har også solceller og liker plussavtalen og ikke minst mobilappen sin visning av data knyttet til strømproduksjon. Tibber selger også utstyr som man kan benytte for lettere å redusere strømforbruket. Nevnte jeg kundeservice?? Jeg har utelukkende hatt gode erfaringer meg dem de gangene jeg har kontaktet support. De svarer innen rimelig tid og de kommer med gode svar. Jeg vil anbefale Tibber på det sterkeste til tross for at bytt.no ikke er enig med meg.
Bor i ei lita leil på 45kv.Pga høye strømpriser bakte jeg ikke til jul .Har en stråleovn i stua,som eg slår av hver kveld,og på når eg står opp,den slår eg den på ca 750w.En liten ovn på badet,100w.Da lurer eg på Åssen det går Ann å først få ei desregning på 6357 og noen dager senere ei oå 4583.Sept kr 5323, okt 2560???? Ikke får eg strømstøtte for eg ha brukt over antall KW? Eg e dønn fortvilt,styr unna Tibber !!!!
Regning som ikke tidligere er mottatt ble sendt direkte til inkasso uten varsel. Hadde avtalt at slutt regning blir sendt når ny avtale trår i kraft med vibb. Ba også inkasso byrået Lowell om og sende meg en bekreftelse på at denne regningen på det faktiske beløp er blitt sendt til meg tidligere , det er ennå ikke mottatt. STYR UNNA TIBBER !!!
Bare rot med forskuddsbetaling. Kundeservice svarer ikke på henvendelser. Har sagt opp Tibber og betalt inn for mye penger i forhold til forbruk. De bare beholder det overskytende og svarer ikke når jeg spør om tilbakebetaling av overskytende beløp. Glad jeg er ute av avtale med Tibber.