Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har byttet strømleverandør etter at Tibber har vist seg å være helt useriøs ved å varsle en så stor endring av sine vilkår to dager før endringen.
Som mange andre allerede har skrevet har Tibber valgt å bryte sin egen strømavtale ved å gå over til delvis forskuddsbetaling og en svært lite oversiktlig faktureringsmodell med kun 2 dagers varsel. Dette er helt uhørt og uholdbart. Jeg vil vurdere å byttet leverandør umiddelbart dersom ingen kontra fra TIBBER. Anbefaler alle til å bestride eventuelle krav om forskuddsbetaling.
Ble tibber kunde for 1 mnd siden, etter endringer rundt etterfakturering så bytter jeg nok, som alle andre. Det er ikke greit med 2 dagers varsel, eller forhåndsfakturerings som igjen gjør at strømstøtte uteblir. Samtidig hvem har råd til å betale i dyre dommer på allerede høye strømspriser fra NordPool og Tibber. Jeg bytter nok og sender Tibber Pulse i retur flere andre som ønsker meg som kunde. Dette skal informeres om 14 dager i forveien siden det ikke er inngått og godkjent avtale om denne påfølgende endringen.
Ikke sikker markedsavdelingen har tenkt rett her. Vi får se. Jeg bytter i alle fall. Mulig jeg bytter tilbake hvis det endrer seg. Ellers er det nok av tilbydere der ute
Som mange andre allerede har skrevet har Tibber valgt å bryte sin egen strømavtale ved å gå over til delvis forskuddsbetaling og en svært lite oversiktlig faktureringsmodell med kun 2 dagers varsel. Dette er helt uhørt og uholdbart. Jeg har byttet leverandør umiddelbart. Anbefaler alle til å bestride eventuelle krav om forskuddsbetaling. Jeg har uansett opplevd Tibber sin løsning som noe oppskrytt. Funksjonaliteten er grei men ikke oppsiktsvekkende. Kan kun uttale meg om iOS og her er appen svært ustabil. Det gjøres endringer i hytt og vær, tilsynelatende uten ordentlig testing, noe som ofte fører til uønskede sideeffekter. Det er fint med smidig utvikling, men dette er rett og slett uprofesjonelt. Når det er sagt så er de andre aktørene antakeligvis i så måte ikke bedre, men de prøver så langt i hvert fall ikke å tvinge kundene sine til å låne dem penger til å drive på denne måten. Synd, kanskje Tibber har blitt offer for sin egen suksess.
Må plutselig forskuddsbetale for strøm i en tid da man allerede betaler skyhøye strømpriser. Her bør det komme en endring i løpet av dagen (30/09) ellers byttes det omgående.
Det å be kundene om å betale ekstra på kun to dagers varsel anser jeg som svært useriøst. Tibber har brukt mange år på bygge en så godt renome og deretter ødelegge det på få sekunder. Jeg og alle andre kunder er ikke Banken til tibber. Jeg bytter :)