Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra app og løsninger. Men ikke aktuelt å være kunde etter høstens endring i fakturering.
Perfekt. Tilnærmet null påslag, og smarte funksjoner gjør at vi sparer langt mer enn gebyret på 39 kr hver måned. Synd for de mindre begavede at de ikke forstår sitt eget beste og mener de er Tibbers bank når de betaler på forfallsdato. Synes det var et flott tiltak av Tibber for å holde påslaget nede, men folk flest vil kanskje også at bankene skal ha sitt.
Bra app og smarthus integrasjon som gir stor strøm besparelse. Ryddig med bare et produkt. Betaler heller «forskudd» enn å betale mer.
Ikke interresant å være banken til Tibber. Byttet straks de innførte forskuddsbetaling. Elendig kundebehandling.
Var kunde hos Tibber i to år, men har nå byttet til en annen strømleverandør som også virker å være rimeligere. Nei, her gikk dere på en smell, Tibber.
Var med Tibber siden tidlig i 2017. Nyskapende og moderne, og appen gav en oversikt ingen andre var i nærheten av. Med "100 % fornybarstrøm", smart styring, god oversikt og god kundeservice var det enkelt å se mellom fingrene på månedsgebyr og manglende gjennomfakturering av nettleie. Rundt sommeren i år begynte ting å endre seg. De leverte ikke lenger opprinnelsesgarantier, men kommuniserte ikke endringen. Så kom forhåndsfakturering fram til forfallsdato, med beskjed ett drøyt døgn før det startet opp. Da brukte de forrige måneds strømpris. Så kommer desember hvor de da begynner å estimere også strømpris. Vilkårlige negative endringer som blir dårlig kommunisert, og samtidig en slags offerrolle som selskapet går i virker arrogant mot kundene, og får det til å se ut som et selskap i trøbbel. Det får være at appen fremdeles sannsynligvis er den beste mtp styring og oversikt for oss vanlige forbrukere. Softwareselskapet Tibber er ikke løsrevet fra strømselskapet Tibber, og strømselskapet Tiber stoler jeg ikke på lenger.
Uansett strømkrise eller ei, Tibber er tryggest og enklest å ha med å gjøre!