Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Å bli forhåndsfakturer det samme for de første to uker i desember som for hele november føles som lureri.
Vel å se at en må betale for strømmen, men med en forskuddsbetaling og regning på nesten 14.000,- før jul er det nok. Holder ikke at appen er bra ....lenger!
Dette må være totalt skrive BOM av avlesning av den strømmen som er forbrukt på husstanden....
De driver akkurat som de har lyst, De tar ikke hensyn til sine kunder, De skal først ha betalt for noe du ikke har brukt, Uakseptabelt. La oss si du reiste vekk i Desember og tok vekk all strømmen, Skal du da betale for dette? For tibber mener ja det skal du. Kjeltringer. Dette er kriminelt. Korrupt. Begynte bra men er ødelagt nå. Håper hele bedriften går rett i dass for slikt kan man ikke gjøre med folk.
Elendig faktureringspraksis hvor du må betale for strømforbruket for neste halve måneden på forskudd ut fra en estimert pris per kwt satt av Tibber. Går derfor tilbake til den gamle strømleverandøren hvor du betaler for strømforbruket for hele måneden etterskuddvis. Kommer gjerne tilbake når de har endret faktureringspraksis til slik det var før fordi Tibber appen er veldig god.
Alt var ganske greit, men da de startet med forskuddbetaling så ble jeg skreptisk. I tillegg er fakturen svært lite oversiktlig. Startet bra - endte dårlig
Det begynte bra. Så skjedde det noe. Kundeservicen ble strupt. Kommunikasjon på Facebook ble blokkert. Standard svarene som kom helt hinsides kommunikativt. Lovnaden som ble gitt 4.oktober Som et engangstilfelle ba vi deg betale for en lengre periode, fordi vi endret praksis. Derfor ble beløpet på denne fakturaen større enn vanlig. Vel, så skjedde det igjen i desember. Om det er et bra tegn får være opp til andre å avgjøre . Jeg ville aldri i livet tegnet avtale med dette selskapet igjen. Et selskap som forlanger forskuddsbetaling (JO...det er forskuddsbetaling selv om Tibbers kommunikasjonsavdeling prøver å gjøre om på fortellingen og "normalisere" praksisen...) Jeg kan i min villeste fantasi forstå noen som vil tegne strøm abonnement hos dette selskapet og fraråder alle på det sterkeste å ha noe med dette selskapet å gjøre.