Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det begynte bra. Så skjedde det noe. Kundeservicen ble strupt. Kommunikasjon på Facebook ble blokkert. Standard svarene som kom helt hinsides kommunikativt. Lovnaden som ble gitt 4.oktober Som et engangstilfelle ba vi deg betale for en lengre periode, fordi vi endret praksis. Derfor ble beløpet på denne fakturaen større enn vanlig. Vel, så skjedde det igjen i desember. Om det er et bra tegn får være opp til andre å avgjøre . Jeg ville aldri i livet tegnet avtale med dette selskapet igjen. Et selskap som forlanger forskuddsbetaling (JO...det er forskuddsbetaling selv om Tibbers kommunikasjonsavdeling prøver å gjøre om på fortellingen og "normalisere" praksisen...) Jeg kan i min villeste fantasi forstå noen som vil tegne strøm abonnement hos dette selskapet og fraråder alle på det sterkeste å ha noe med dette selskapet å gjøre.
Forskuddsbetaling betyr at man gir Tibber en halv strømregning så lenge man er kunde. Appen er bra og tanken eller er god, men det blir for dumt å ta betalt på forskudd når andre selskaper ikke gjør det.
Mottok faktura for november + estimert forbruk for desember. Hinsides beløp... Ønsker ikke å være bank for Tibber og bytter leverandør i dag.
Farvel Tibber! Novemberfakturaen med forhåndsbetaling for desember er er helt uakseptabel! Jeg vil ikke være bank for andre...
Endret til Tibber da avtalen jeg hadde gikk over til å bli forskuddsfakturert. En måned senere endret Tibber også til forskuddsfakturert avtale.
Bruker oss kundene som bank. Tibber har ikke økonomi til å drifte selskapet. Går vel snart konkurs. Sier opp min avtale i dag.
Umulig å nå på telefon... Kun epost. Og 50 tegn til er jo ikke relevant.