Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selskapet endra fakturarutinar med to dagars varsel. Kundene får en følelse av å være Tibber sin bank. De er nødt til å ta grep for å rette opp igjen tilliten.
Tibber var i utgangspunktet et selskap der det ikke var noe å lure på om man skulle være kunde engang. Kjempefornøyd i mange år. MEN når de viser kundene så lite respekt og på veeeldig kort varsel endrer vilkår og metode for fakturering, ikke bare en, men to ganger uten tanke på hvor hardt det slår for majoriteten, så står det til stryk.
Tibber holder det de lover; lavt påslag på spot. Fleksibel faktura og rabatt på smartlading.
Forskudsfakturere deg for "antatt" forbruk til skyhøye priser. Endret type fakturering med mer eller mindre ingen varsel like før faktureringsdato, noe de selv vet at ikke er lov. Sleipt selskap en skal holde seg unna, hvis du er i tvil er det bare å sjekke forbrukerrådet sin omtale om dem
Har vært kunde siden 2017. Sjokkert over hvor hensynsløst dette selskapet nå behandler kundene. Dette er en advarsel for samtlige!. Etter å ha fått regning for november pluss et utopisk estimat på desember, uten å få tilbakebetalt på november-kostnaden vi allerede betalte i Oktober er regningen på 17 862,- Skandale at kundene skal være selskapets kassekreditt!. Farvell Tibber. Nå forsvinner også de mest lojale kundene. Her tør vi ikke være kunder lengre... Håper vi får pengene tilbake en gang....
Synes kritikken av Tibber er veldig overdrevet. Man betaler a-konto fram til forfall i inneværende måned. Da har man allerede brukt strømmen, men det kan være at man ikke treffer helt på forventet mengde eller pris. Men for å unngå dette kan man nå bruke opplysninger fra Appen og bruke kostnadene som vises der dagen før forfall. Da burde vel alle være fornøyde. Se nettsiden til Tibber.
Tibber bruker kundene som bank. Forskuddsbetaling av strøm som ikke er i nærheten av faktisk utgift på strøm. Sender faktura 3 ganger så høy som hva reel pris blir på brukt strøm i enden av måneden.