Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde siden 2017. Sjokkert over hvor hensynsløst dette selskapet nå behandler kundene. Dette er en advarsel for samtlige!. Etter å ha fått regning for november pluss et utopisk estimat på desember, uten å få tilbakebetalt på november-kostnaden vi allerede betalte i Oktober er regningen på 17 862,- Skandale at kundene skal være selskapets kassekreditt!. Farvell Tibber. Nå forsvinner også de mest lojale kundene. Her tør vi ikke være kunder lengre... Håper vi får pengene tilbake en gang....
Synes kritikken av Tibber er veldig overdrevet. Man betaler a-konto fram til forfall i inneværende måned. Da har man allerede brukt strømmen, men det kan være at man ikke treffer helt på forventet mengde eller pris. Men for å unngå dette kan man nå bruke opplysninger fra Appen og bruke kostnadene som vises der dagen før forfall. Da burde vel alle være fornøyde. Se nettsiden til Tibber.
Tibber bruker kundene som bank. Forskuddsbetaling av strøm som ikke er i nærheten av faktisk utgift på strøm. Sender faktura 3 ganger så høy som hva reel pris blir på brukt strøm i enden av måneden.
Vær obs hvis dem går konkurs. Da mister du alt som du allerede har betalt inn, og så må du betale for strømmen til ny Nettleverandør også. Så jeg vil ikke anbefale dette.
Helt ubegripelig dårlig strategi på faktureringsrutiner. styr unna! Ikke verd risikoen om selskapet går konkurs. Imidlertid god oppfølging på kundesupport uten at de kan gjøre noe med rutiner selskapet har innført.
Eg vil heller ikkje være Tibber sin bank. Veldig synd de gjorde dette. Eg var fornøyd før.
Om ikke eierne eller banken vil finansiere din strømleverandør bør ikke du som kunde heller gjøre det! Måten beregningen av forskuddet du må betale gjøres på går ikke til din fordel. Både estimert forbruk og estimert pris settes høyere enn hva den er! Bare å bruke din makt som forbruker og rømme slike selskaper!