Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Men nå er det bare tull med Tibber. Å låne penger til en aktør som sier at de har problemer med å kjøpe inn strømmen har jeg litt problemer med. Minus at de ikke har gjennomfakturering. Pluss for god app.
Før var appen super god. Nå er den treig og dårlig og smartlading funker ofte ikke på rette tider. Nå tar det ofte ppp mot 1 uke før du får svar av kundeservice
Jeg vil ikke være med å sponse Tibbers kjøp av strøm til oss kunder. Ellers glimrende app og tjenester.
Jeg betaler litt forskudd for å spare på andre siden. Om en regning blir høy, så kan neste bli billig. Jeg låner ikke bort penger. Men betaler et forbruk frem til regjeringen blir brukt.
Konseptet og appen er veldig bra. Forhåndsbetaling for strøm er ikke greit og ble årsaken til ett bytte. Hadde Tibber valgt å heller ha litt dyrere strøm og fortsatt med etterskuddsfakturering så hadde jeg fortsatt vært kunde.
Veldig fornøyd med Tibber, hvor vi har vært kunde siden 2017. Veldig innovativt og enkelt og greit. Digger appen og at de ikke har noen skjulte utgifter. Litt kjipt med forhåndsbetaling, men skjønner utfordringen de har. Satser på et fortsatt spennede kundeforhold 👍
Beste selskap om man ønsker å spare strøm. Flotte ordninger for strømsparing