Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tibber hadde et flott produkt, men dreit seg ut med forskudds fakturering. Var kjempefornøyd, å nå må jeg bytte. Har ikke økonomi til å være banken til Tibber
Ok, bortsett fra forskuddsfakturering. Hadde nok ikke byttet til tibber hvis jeg visste at de skulle gå over til det.
Tibber var grei inntil de startet med forskuddsfakturering. Da ble økonomien dårligere. Tibber Puls OK, enganginvestering
Var veldig fornøyd med tibber i starten helt til de begynte med forhåndsbetaling! Plutselig får man strømregning på over 9000kr, gammel faktura som er betalt har plutselig fått endret sum også får man den nye summen som ekstra og betale på nåværende regning! Har ingen intensjon om og være kunde her noe mere, anbefales ikke..
Har ikkje hatt Tibber lenge, kun i halvt år ca, og var veldig fornøgd heilt til dei begynte med førehandsfakturering. Det gjer oversikten over kva som må betalast kvar måned mykje meir uoversiktlig og eg ønsker heller ikkje å være ein bank for Tibber.
God erfaring med Tibber. Meget god og oversiktlig app. Rabatt ved bruk av smartlading gir gode utslag når man har et par el-biler. Ingen skjulte kostnader. Har ingen problemer med å betale for forbruk frem til forfall. Fortsatt ingen andre strømselskap som kan matche pris og brukervennlighet.
Tibber er det beste strømselskapet i Norge hvis man ser bort fra at de er avhengige av å låne penger av kundene sine uten sikkerhet - og det er jo en rimelig stor ulempe. Særlig hvis de går konkurs. Da er pengene tapt. Jeg hadde byttet på dagen hvis det ikke var for at jeg ikke gidder å kjøpe et alternativ til Tibber Pulse (eller _leie_, som de fleste selskaper med tilsvarende produkt vil at man skal gjøre..), samt at jeg bruker smartlading, smart varmestyring av varmepumpe o.l. som dessverre gjør det vanskelig å finne et fullgodt alternativ. Så får vi krysse fingrene for at Tibber ikke går konkurs, og at de endrer kurs. Dersom det ikke er bærekraftig rent økonomisk å legge ut for strømmen de selger, kan det være at en bitteliten økning i påslag kunne vært å foretrekke. Savner også "gjennomfakturering", hvor nettleie faktureres via strømleverandør. Normalt sett ingen stor plage, men ekstra ubeleilig mtp. strømstøtteordningen. Vet at det er gode grunner til at Tibber ikke tilbyr dette i dag, men ville vært villig til å øke månedsprisen noen kroner for å få dette (en frivillig tilleggstjeneste, kanskje??)