TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde abonnement som het full kontroll, men hadde ingen kontroll overhodet! Fikk ikke beskjed før etter et år om at vi lå i minus med 20000,-! Har prøvd og betale dette ned i to år men pga den fryktelige høye strømprisen vi hadde går ikke dette! Får heller ingen godvilje på å få kuttet dette ned noe. Avsluttet full kontroll avtalen og skulle få restbeløpet på nedbetaling, men så fant de plutselig ut at det får vi ikke likevel. Så da sitter vi her med 10000,- i minus og inkassoregning på det! Har hatt så mange samtaler med kundeservice iløpet av de to årene og stort sett alle er spydige og dårlige kundebehandlere! Skifter strømleverandør idag!
Hei Line, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse med oss. Det beklager jeg. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg heller ingen innsikt i hva det er som har skjedd i saken din. Jeg vil derfor oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice på telefon, chat eller Facebook, slik at vi kan hjelpe deg bedre. Jeg forstår at dette ikke er et oppmuntrende svar med tanke på at du sier du allerede har vært mye i kontakt med oss, men jeg greier dessverre ikke å finne ut av hvem du er med bare et fornavn å gå etter. På generelt grunnlag kan jeg si dette: Full Kontroll er ikke en strømavtale, men en betalingstjeneste du bestiller i tillegg til den avtalen du allerede har for å jevne ut strømutgiftene gjennom året. Vi beregner beløpet ut fra hvor mye strøm du vanligvis bruker - forventet årsforbruk delt på 12. Det betyr at hvis det viser seg at du bruker mer strøm enn forventet vil vi etter hvert også oppjustere det faste månedsbeløpet. Dette gjør vi for at den totale summen du betaler gjennom året skal bli riktig. Dette er med andre ord ikke en fastprisavtale, men en betalingstjeneste som tar de forventede årlige strømutgiftene dine og deler de på 12. Hvis strømforbruket ditt øker i forhold til forventningene, må også det månedlige beløpet oppjusteres, slik at totalsummen i løpet av året blir riktig. Hvordan du kan ha endt opp med 20.000 i minus kan jeg ikke svare på uten å ha tilgang til kundenummeret ditt. Jeg håper du vil ta kontakt med oss. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Grei strømavtale, men ufyselige selgere. Forsøker med mersalg når argumentene om strømprisen deres ikke går gjennom. Skulle klare å spare 2000,- bed å bytte mobilabn mente dørselgeren deres. Ufin var han også.
Hei Johan, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Hvis du ønsker å melde dette inn til oss vil jeg anbefale deg å kontakte vår kundeservice og fortelle hvor og når dette fant sted. På den måten kan vi ta dette videre internt hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Aldri opplevd noe dårlig med TrøndelagKraft. Vært kunde i flere år.
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen Maiken. Det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Veldig lang ventetid på kundeservice. Når man er i Kø på chat må man vente for evig for å få svar. Virker som de kun har 1 på jobb på kundeservice?
Hei Even, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Vi har dessverre hatt unormalt lang ventetid på vår kundeservice den siste tiden. Dette er heldigvis ikke normalen hos oss, men vi skjønner godt at det er frustrerende når man sitter der og trenger hjelp. Jeg kan forsikre deg om at vi har mer enn 1 person som jobber på kundeservice, men vi har hatt en god del flere henvendelser enn forventet den siste tiden. Vi har allerede tatt grep for å forsikre oss om at dette vil bli bedre i fremtiden. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft