TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strømmen er billig. Enkelt å få hjelp. Fin hjemmeside.
Hei Tor. Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi veldig stor pris på. Så godt å høre at du er fornøyd med din strømavtale og kundeservice. Vi håper å gjøre deg fornøyd fremover også. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Fornøyd. Får strøm til å holde liv i både lys og varme. Kunne kanskje sagt fra at avtalen jeg hadde var gammel og at jeg kunne spare noen øre på den nye avtalen dem hadde innført. Men fant ut av det selv og byttet det veldig greit.
Hei Klopp. Tusen takk for din tilbakemelding. I likhet med veldig mange andre bransjer, så lønner det seg å alltid å ta en kikk på strømavtalen sin da det alltid kommer nye tilbud. Så bra at du fikk byttet og er fornøyd. Ha en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Stått og ventet i 20 minutter på kundesenter til nå. Tar ikke telefonen og har heller ikke tjeneste ved og legge igjen sitt telefonnummer slik at de ringer tilbake. Får heller ikke beskjed hvilken plass man står i køen.
Hei Roy K. Leit å høre at du har opplevd lang ventetid når du ønsker å komme i kontakt med oss - slik skal det ikke være. I perioder er det svært mange kunder som ønsker å komme i kontakt med oss, noe som forlenger ventetiden noe. Det kan se ut til at du har hatt skikkelig uflaks denne dagen. Dersom du skulle oppleve dette ved en senere anledning, er det lurt å sende oss en e-post. Da vi vil besvare så raskt vi får anledning. Håper du fikk løst problemet ditt - ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft.
De skryter av at de kan matche eventuell bedre avtale du får hos andre, men i virkeligheten så er ikke den prismatchen verdt spesielt mye. Ikke om du forblir værende som kunde hos dem en god stund. Fordi det er nemlig slik at: - De matcher bare ny-kunde tilbud fra et selskap som de ikke har matchet tidligere. - Og kun for 30 dager, selv om tilbudet du får kanskje har en varighet på 6 måneder. Tenkt eksempel, du får tilbud om minus 30 øre i påslag, i 6 måneder. Du bytter. Når 6 måneder har gått bytter du til noen andre som tilbyr tilsvarende avtale. Hadde du istedenfor benyttet deg av Trøndelag Kraft sin prismatch ville du fått denne prisen i 2 måneder og du vil da ikke senere kunne matche mot lignende avtale hos samme selskap. Det er ikke så mange strømleverandører i Norge og enda færre som konkurrer hardt på pris. Etter ett år kanskje så er det veldig, veldig lite å spare på prismatchen deres. Trøndelag kraft er ikke elendig, de på kundeservice er stort sett veldig hjelpsom, hjemmesidene deres er ganske oversiktlige, men de er nok ikke billigst i klassen. Og noen av avtalene deres er veldig uoversiktlig. Ser noen andre har nevnt Full kontroll, den bør man styre unna. Jeg ble forklart at det var en strømavtale som ga meg veldig forutsigbar pris. Jeg endte opp med å betale dobbelt det spot koster på sommeren og allikevel var jeg i minus når jeg byttet strømleverandør.
Hei Kim, og takk for tilbakemeldingen. Jeg må innrømme at jeg sitter og klør meg i hodet mitt her nå, for de to punktene om Prismatch stemmer rett og slett ikke. Hvis du har fått disse beskjedene fra vår kundeservice har du rett og slett blitt feilinformert. Du finner alle vilkårene for Prismatch her: https://www.trondelagkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/, og jeg kan forsikre deg om at vi matcher f.eks en 6 mnd lang avtale i 6 mnd hos oss. Hvis du har blitt feilinformert må jeg bare beklage, og jeg vil oppfordre deg til å benytte deg av Prismatch på nytt. Jeg lover deg at det ikke er så tungvindt som du har fått inntrykk av. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Ble stående på et dyrt abonnement som ikke tilbys lengre. Ble tilbud et billiger abonnement over telefon, men takk nei og bytter heller leverandør.
Hei Martin og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke var fornøyd med din strømavtale. Vi har gjennom flere år kommet med ulike avtaler for å møte konkurransen i strømmarkedet, og eldre avtaler vil derfor ikke alltid være lik nye avtaler. Du skal selvsagt ikke straffes for å ha inngått en avtale for en stund siden, og kan derfor alltid bytte til den avtalen du selv ønsker ved å kontakte oss på kundeservice eller via våre nettsider. Det er leit å høre at du ønsker å bytte leverandør som følger dette, men hvis det skulle være noe jeg kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med vår kundeservice på telefon 73506161 eller start en chat via vår nettside. Jeg finner dessverre ikke noe kontaktinformasjon til deg her som gjør at jeg kan hjelpe deg uten at du tar kontakt. Ønsker deg en riktig så fin dag videre, og nok en gang takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Veldig bra selskap har vært kunde i flere år og har sittet på den samme spot pris avtalen med 3 øre i påslag i hele perioden, kombinerte dette med mobil fra fjordkraft veldig billig og bra leverandør.
Hei Ørjan, og tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
God kundeservice, hurtige svar på forespørsel. Fornøyd med tjenesten Solstrøm.
Hei Kjell, og mange takk for den hyggelige omtalen! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss og Solstrøm-avtalen din. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det bare å kontakte oss på telefon, chat eller Facebook :) Med vennlig hilsen TrøndelagKraft