TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De skryter av at de kan matche eventuell bedre avtale du får hos andre, men i virkeligheten så er ikke den prismatchen verdt spesielt mye. Ikke om du forblir værende som kunde hos dem en god stund. Fordi det er nemlig slik at: - De matcher bare ny-kunde tilbud fra et selskap som de ikke har matchet tidligere. - Og kun for 30 dager, selv om tilbudet du får kanskje har en varighet på 6 måneder. Tenkt eksempel, du får tilbud om minus 30 øre i påslag, i 6 måneder. Du bytter. Når 6 måneder har gått bytter du til noen andre som tilbyr tilsvarende avtale. Hadde du istedenfor benyttet deg av Trøndelag Kraft sin prismatch ville du fått denne prisen i 2 måneder og du vil da ikke senere kunne matche mot lignende avtale hos samme selskap. Det er ikke så mange strømleverandører i Norge og enda færre som konkurrer hardt på pris. Etter ett år kanskje så er det veldig, veldig lite å spare på prismatchen deres. Trøndelag kraft er ikke elendig, de på kundeservice er stort sett veldig hjelpsom, hjemmesidene deres er ganske oversiktlige, men de er nok ikke billigst i klassen. Og noen av avtalene deres er veldig uoversiktlig. Ser noen andre har nevnt Full kontroll, den bør man styre unna. Jeg ble forklart at det var en strømavtale som ga meg veldig forutsigbar pris. Jeg endte opp med å betale dobbelt det spot koster på sommeren og allikevel var jeg i minus når jeg byttet strømleverandør.
Hei Kim, og takk for tilbakemeldingen. Jeg må innrømme at jeg sitter og klør meg i hodet mitt her nå, for de to punktene om Prismatch stemmer rett og slett ikke. Hvis du har fått disse beskjedene fra vår kundeservice har du rett og slett blitt feilinformert. Du finner alle vilkårene for Prismatch her: https://www.trondelagkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/, og jeg kan forsikre deg om at vi matcher f.eks en 6 mnd lang avtale i 6 mnd hos oss. Hvis du har blitt feilinformert må jeg bare beklage, og jeg vil oppfordre deg til å benytte deg av Prismatch på nytt. Jeg lover deg at det ikke er så tungvindt som du har fått inntrykk av. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Ble stående på et dyrt abonnement som ikke tilbys lengre. Ble tilbud et billiger abonnement over telefon, men takk nei og bytter heller leverandør.
Hei Martin og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke var fornøyd med din strømavtale. Vi har gjennom flere år kommet med ulike avtaler for å møte konkurransen i strømmarkedet, og eldre avtaler vil derfor ikke alltid være lik nye avtaler. Du skal selvsagt ikke straffes for å ha inngått en avtale for en stund siden, og kan derfor alltid bytte til den avtalen du selv ønsker ved å kontakte oss på kundeservice eller via våre nettsider. Det er leit å høre at du ønsker å bytte leverandør som følger dette, men hvis det skulle være noe jeg kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med vår kundeservice på telefon 73506161 eller start en chat via vår nettside. Jeg finner dessverre ikke noe kontaktinformasjon til deg her som gjør at jeg kan hjelpe deg uten at du tar kontakt. Ønsker deg en riktig så fin dag videre, og nok en gang takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Veldig bra selskap har vært kunde i flere år og har sittet på den samme spot pris avtalen med 3 øre i påslag i hele perioden, kombinerte dette med mobil fra fjordkraft veldig billig og bra leverandør.
Hei Ørjan, og tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det bare å ta kontakt. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
God kundeservice, hurtige svar på forespørsel. Fornøyd med tjenesten Solstrøm.
Hei Kjell, og mange takk for den hyggelige omtalen! Det er godt å høre at du er fornøyd med oss og Solstrøm-avtalen din. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det bare å kontakte oss på telefon, chat eller Facebook :) Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
For det første så er det et evinnelig rot om de er Trøndelag Kraft og Fjordkraft og det står feil i annenhver mail fra de. Videre så holder ikke prismatchen deres i det hele tatt. De lar deg ikke beholde din eksisterende avtale med å matche prisen, men flytter deg over på en annen avtale når du ber de matche prisen til en konkurrent. Elendig konsept og langt over grensen til lureri.
Hei, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Hvis du har opplevd rot i kontakten du har hatt med oss må vi bare beklage, for slik skal det ikke være. Når det gjelder Prismatch så fungerer det på denne måten: Alle privatkunder hos TrøndelagKraft kan benytte seg av Prismatch. Vi matcher prisen dersom du som kunde får tilbud om tilsvarende avtale til lavere pris hos en konkurrent og kan fremlegge dokumentasjon på dette. Prisene må være dagsaktuelle og allment tilgjengelige. Du kan lese alt om Prismatch her: https://www.trondelagkraft.no/privat/prismatch/ Når man benytter seg av Prismatch endrer vi også avtalenavnet til Prismatch, rett og slett fordi vi ikke kan endre prisene på en allerede eksisterende strømavtale. På denne måten kan vi selv legge inn prisene som skal matches. Etter endt periode gjelder standard avtale, tilsvarende den avtaletypen du har blitt tilbudt - dette informerer vi også om i vilkårene til Prismatch. Jeg håper dette var oppklarende. Vi prøver på ingen måte å lure noen, og jeg er glad for at du spurte, slik at vi kunne forklare dette på en skikkelig måte. Ønsker deg en fortsatt fin uke. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Innhenter tilbud fra flere kraftleverandrører, og skal sammenlikne pris mm. Selger fra TrøndelagKraft gir et tilbud, sier han ringer dagen etter. Dagen etter får jeg mail fra opprinnelig kraftleverandør med melding om kraftbytte. Når jeg undersøker dette så har selger fra TrøndelagKraft avsluttet mitt kundeforhold til opprinnelig kraftleverandør, uten mitt samtykke, og overført meg som kunde til TrøndelagKraft. Uetisk og sleipt.
Hei Anne, og takk for at du gir oss beskjed om denne hendelsen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre, og vi vil veldig gjerne se nærmere på hva det er som har skjedd. Hvis du kunne kontaktet oss på telefon, chat eller Facebook, og fortalt oss når og hvor dette fant sted, hadde vi satt veldig pris på det. Håper å høre fra deg. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Trøndelag kraft har sendt meg regninger lenge etter at jeg har flyttet ut fra leiligheten min i Trondheim. Har hatt flere ufyselige runder med kundeservice som nekter å tro på meg før vi har kranglet lenge. De er frekke mennesker som ikke lar folk flytte ut dersom huseier nekter å ta over sin egen strømmåler. 0/10 anbefaler ingen å gå for Trøndelag Kraft.
Hei Ruben, og takk for at du gir oss beskjed om dette. Siden jeg bare har fornavnet ditt kan jeg ikke gå inn og se på detaljene i denne saken, men jeg har snakket med vår klagebehandler, og han vil veldig gjerne at du kontakter oss på [email protected]. Dette høres ut som noe vi bør se nærmere på, og jeg håper vi hører fra deg. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft