TrøndelagKraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tungvint å få svar fra kundeservice. Hatt et par strømbrudd her, den ene gangen hadde den en av fasene lagt ut uten at den "smarte" måleren har gitt tilbakemelding til Tr. Lag kraft. Kunne da gjerne fått en SMS om situasjonen. Ellers godt fornøyd.
Hei Hans, tusen takk for tilbakemelding. Når det gjelder varsel på strømbrudd kommer dette fra din lokale netteier og ikke fra oss som strømselskap. Veldig kjekt å høre at du ellers er fornøyd med oss og våre tjenester, skulle det være noe er vi her for deg! Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen oss i TrøndelagKraft.
Har ventet to uker på å få vite hva november fakturaen kommer på. Har skrevet mail to ganger (07.12 og 11.12) uten at de svarer på henvendelsen. Det er ikke holdbart med de strømprisene de nå har varslet, at jeg sitter her to uker før jul og avventer strømregningen for å vite hva jeg har å rutte med til innkjøp før jul. Dette er for dårlig og jeg vurderer sterkt å bytte leverandør.
Hei Svein, Takk for din tilbakemelding. Jeg må bare beklage så mye dine opplevelser med oss. Det er ikke slik vi ønsker å oppleves. Med vennelig hilsen Trøndelagkraft
Har vært en trofast lokal kunde, men når du ber om billigste avtale og det viser seg at det finnes mer enn 30 billigere avtaler hos andre leverandører (unntatt lokketilbud) så er det på tide å bytte leverandør - da får jeg i det minste 2-3 tusen mindre å betale for strømmen. Den svindyre nettleien får jeg desverre ikke gjort noe med...får vel søke om å sette opp ei vindmølle samt montere solceller, blir billigere i det lange løp!! Når vi nå attpåtil betaler for strømkabler til utlandet så de (selskapene) skal presse opp prisene enda mer så må en finne løsninger så en blir selvforsynt!!!
Hei, Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er trist å høre at du har forlatt oss som kunde. Det har vært en krevende tid med veldig svingende priser i markedet. Vi jobber for å ha avtaler som kan treffe alle kundegrupper. Være seg spotpris eller en mer forutsigbar. Jeg håper du en dag vil prøve oss igjen og kontakter kundeservice for god veiledning. Mvh Trøndelagkraft
De har dyrere strøm enn andre selskap og prisen er veldig viktig
Hei Strømprisene bestemmes av strømbørsen Nordpool. Det er mange ulike faktorer som påvirker strømprisen. Spotprisen er lik for alle strømselskap. Fjordkraft har ingen påvirkning på strømprisene. Men vi har ulike strømavtaler som passer ulike behov. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi finne en strømavtale som passer deg Vennlig Hilsen trøndelagkraft
Bra avtale, men lite detaljert faktura. På regningen er pris bare angitt med nåværende.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. På regningen du mottar skal du kunne se hvilken avtale type du har og prisen som er oppgitt for perioden fakturaen gjelder. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har vært kunde noen år og er helt greit fornøyd med strømleverandøren.
Hei, Laksen! Takk for tilbakemeldingen, så kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Vi ønsker jo aller helst at du blir strålende fornøyd, så jeg vil gjerne tipse deg om noe av det vi tilbyr, som forhåpentligvis du kan dra nytte av. Først og fremst vil jeg nevne vår nye TrøndelagKraft-app, som ble lansert for kort tid siden. Med appen kan du følge med på strømforbruket ditt dag for dag, se denne månedens kundefordeler, finne fakturaene dine, og enda mer. I tillegg til kan man følge med på mobilabonnementet sitt i appen, dersom man er kunde hos Fjordkraft Mobil. Mobilabonnement fra Fjordkraft Mobil har blant annet full Telenor-dekning, Data Rollover, fri tale/SMS/MMS, og mye mer. Til slutt vil jeg også nevne at vi er opptatt av å bidra lokalt i Trøndelag, og et av tiltakene våre innebærer at lokale lag og foreninger kan søke om å få dekket overtrekksjakker fra TrøndelagKraft, via våre nettsider. Om du trenger råd og veiledning rundt kundeforholdet ditt håper vi du tar kontakt med vårt flotte kundesenter, så skal du få god hjelp til alt du måtte trenge. Takk igjen for at du tar deg tid til denne tilbakemeldingen, ønsker deg en strålende dag videre!
Trøndelag kraft har en veldig bra hjemmeside som er veldig oversiktlig og bra.