Ustekveikja Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vårt veldig godt fornød med selskapet, selv om det ikke var det rimeligste selskapet. Fakturering ikke noe å klage på.
Hei Sigurd, og takk for god omtale. Det er mange leverandører som har ulike tilbud, vi har valgt å operere med lave og stabile påslag, og er lønnsom over tid. Du er velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. mvh Ustekveikja/Siv
Har vært kunde i ca 15 år. Aldri noen problemer. Alltid raskt og enkelt og komme i kontakt med hyggelig kundeservice. Alltid hjelpsomme. Var kunde hos Hafslund tidligere, og det er som natt og dag. En befrielse å bytte til Ustekveikja.
Tusen takk Øystein! Vi er opptatt av å ta godt vare på kundene våre, og vi blir glad når vi får så gode tilbakemeldinger. Ønsker deg en fortsatt fin dag! mvh Ustekveikja/Siv
Benyttet Ustekveikja i endel år. De ligge jevnt over greit an prismessig har jeg funnet ut. (det er jo umulig å vite hvem som er billigst til enhver tid, siden prisene flyr alle veier hele tiden hos alle leverandører) Grei kundeservice og enkelt å bytte internt mellom et utvalg av ulike avtaler. Aldri tull med fakturaen. Trygg og stabil leverandør rett og slett.
Tusen takk for god omtale Einar. Vi ønsker å være nettopp den trygge og stabile leverandøren, og er glad for at du som god kunde også opplever oss slik. Riktig god helg :) mvh Ustekveikja/Siv
Dette er spekulativt og viser lite respekt for kunden. Selvfølgelig er det kundens ansvar å ha oversikt med avtalen men det sier seg selv at det burde være en plikt fra selskapet å informere.
Hei Magne, takk for omtalen din. På såkalte variable avtaler kan du selv velge om du ønsker å motta prisvarsel. På disse avtalene kan prisen endres med 14 dagers varsel til deg som kunde. Alle andre endringer i pris eller vilkår på alle typer avtaler varsles direkte til kunden, på epost eller per post. Vi minner ellers om at vår kundeservice alltid er fleksibel dersom det skulle være tvil om du som kunde har mottatt varsel fra oss. Ustekveikja Energi er kjent for være en seriøs, stabil og konkurransedyktig strømleverandør. Ta gjerne direkte kontakt med oss om du har andre spørsmål. Ønsker deg en fortsatt fin dag!
Jeg har vært kunde for 2 år. Etter jeg flyttet, ville jeg prøve en selskap met veldig bra kundeservice. Det var bare desaster og jeg er glad å være tilbake. Jeg få svar på mine mails alt fungere, folk er høflig.
Tusen takk for god omtale, og for at du har valgt å komme tilbake til oss. Vi ønsker deg en riktig god helg!
Gode priser og de som jobber der er helt fantastiske😊
Hei Nina! Tusen takk for hyggelig melding. Vår viktigste jobb hver dag er å yte god service til kundene våre :)
Etter bruddet med eksen, så i en aller annen miks up med min e-faktura, så endte jeg opp med å betale strømmen til eksen min, på hennes nye adresse. Sendte en mail etter kredinor kravet kom i posten, forundret som jeg var over kravet, så forstod jeg hva som gjorde at jeg hadde fått det. I mailen så forklarte jeg hva som hadde skjedd og hva kan vi gjøre for å fikse dette, fikk en mail om å ta kontakt med dem pga de trengte noen bekreftelser\svar på noen spørsmål. mest effektive og hyggeligste kundeservice samtalen jeg har hatt! Hun hadde alt klart, konkret med sine spørsmål om flytting av diverse og eventuelt hva som jeg måtte gjøre om det ikke var mulig slik vi planlegger nå osv osv. 30 sek etter at hun tok telefonen var alt over og 20kg lettere med et stort smil og en følelse av at dette er et selskap som faktisk bryr seg. Takk, gode forhold lønner seg!
Hei Erik, tusen takk! Kundeservice er det viktigste vi gjør hver dag, og da er det gøy å få så god tilbakemelding.