Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri betalt så høye strømregninger før. Helt rekord. Byttet til en annen leverandør Kunder må være selektive, slik at aktører som disse konkureres ut.
Dette gikk raskt og effektift håper jeg blir fornøyd med dere
Ble overført til Vibb fra Talkmore da sistnevnte dessverre opphørte. At man i motestning til hos Talkmore må betale kr 468 med Vibb+ for å se eget forbruk er useriøst og urimelig. Vibb framstiller dette som noe de har gjort for å gjøre min "strømopplevelse så enkel og kostnadseffektiv som mulig". Vibbs policy om hva de tror er en god "opplevelse" for kundene er helt i utakt med myndighetenes og kundenes ønske om kunnskap og mer bevissthet rundt eget elforbruk - som kan redusere både forbruket og strømkostnadene for den enkelte. Dette bør Forbrukerrådet ta fatt i, slik at kundene får informasjon om løpende forbruk uten kostnader. Vurderer sterkt å skifte leverandør.
Vibb er stabile og med de laveste prisene hele tiden-
Akkurat blitt kunde hos Vibb. Det som trekker ned stjernene så langt er at en må betale for appen som viser spotprisen nå
Jeg prøvde ut VIBB+ et par mnd, men den ga ikke tilsvarende informasjon jeg hadde fra en tidligere leverandør. I likhet med flere her inne føler jeg at noe ikke stemmer helt hos VIBB. Jeg sitter med en ekkel følelse av at hastigheten på "telleverket" kan være skrudd opp. Jeg har bestemt meg for å bytte til Å strøm siden jeg er Coop medlem. Gir meg kjøpeutbytte. Fastavgiften der er også billigere enn VIBB+. Det lille påslaget pr kw/t oppveies av full oversikt i appen, også den timebaserte. Jeg lot meg dessverre fascinere av de 3-årene uten økning i prisen
Ikke fornøyd med Vibb. Har aldri hatt så høye strømregninger som jeg har nå. Kommer til å bytte tilbake til Norges energi.