Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har forsøkt å komme i kontakt med kundeservice på både epost og chat i 2 uker. Trenger å få tilsendt individuelle fakuraer for 2 boenheter, men blir nå nødt til å si opp den ene siden de ikke svarer. Forstår at de tar ekstra betalt for live strømmonitorering, men at de også gjør det for daglig "basic" statistikk er dårlig. Det ser man gratis hos andre.
Har ikke svart på henvendelse om smartlading etter mer enn 2 uker ventetid. Ikke grunnlag for anbefaling 😕
Ingen respons på mail eller chatboot, det er rett og slett ingen der. Bytter til annen leverandør nå.
Leverer som avtalt. Dårlig standard app! Kan bruke Vibb + app, men den koster kr 468 ekstra årlig, og det er det ikke verdt! Hadde den appen vært gratis, hadde jeg byttet til Vibb på flere boliger. Veldig tydelige og fine månedlge avregninger, og de kommer fort etter månedskifte. Bra!
Kunde i Vibb i noen måneder til nå. Bytting-prosessen fra det forrige selskapet til Vibb gikk fort og helt uproblematisk . Man betaler BARE for strømmen, ikke noe i tillegg i det hele tatt. Jeg har ikke bestilt appen, men man kan lett se strømforbruket sitt i ELVIA-nett siden helt gratis. Gjennomsnittsprisen for hele desember-måneden var 325,80øre/KWH.
De gjemmer seg bak en dum chatbot som tar laaaaaang tid, og har ikke telefon på kundeservice. antaglig for å slippe å snakke med ekle og kravstore kunder!
De koblet seg på strømmåleren min i noen timer uten min viten og påsto at dette ikke hadde skjedd. Strømselskapet jeg bruker kunne bekrefte dette. Sendte mail for 8 dager siden og har enda ikke fått noe respons fra Vibb. Dårligere kundeservice skal man lete lenge etter! Frarådes på det sterkeste!!!