Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice, vis de svarer tar det opptil en dag og vis det er kritikk eller klage så får du ikke svar. Dem opererer med strømavtaler som skal være spotprisavtale, den har skjulte påslag og gebyrer. I tillegg har dem en ubrukelig app som koster 39,- Kr månen. Har bet dem slette meg som kunde, men er fremdeles registrert i appen en måned etter jeg byttet selskap. Dette er svindel på høyt nivå. PS Dette er en del av Oss Norge gruppen.
Jeg gikk fra tibber der jeg hadde en del dippedutter som ble innkjøpt og koblet til appen. Med vibb ser det nå ut som jeg må kjøpe nye dippedutter hos vibb for å få de samme tingene til å virke, men har prøvd i en uke å få tak i vibb på chat og mail, da det ikke går an å ringe. Da blir jeg oppgitt😡
Har byttet til Vibb i desember. Jeg er fremdeles på vent i Vigg app, vet ikke hvor mye strøm jeg bruker og om hvem jeg har som leverandør i det hele tatt, Vibb eller den gamle leverandøren. Har skrevet til dem flere ganger fom midten av desember og har aldri fått et svar. Vibb virker ganske useriøs og uorganisert så bytter jeg på nytt. Anbefaler ikke å bytte til Vibb.
Appen er katastrofe dårlig. I tillegg til dårlig bruker vennlighet så har appen frosset flere ganger de siste dagene. Kan fort bli retur til Tibber tenker jeg.
Avtalen er sikkert grei den, men er helt umulig å få noe svar på kundeservice.
Byttet til Vibb fordi det virket som en troverdig markedsføring, men må innrømme at jeg gikk i fellen og blir også lurt av skjulte kostnader som ikke står i "reklame plakaten", som bla innebærer 39 kr ekstra i mnd pga appen, og der trodde jeg at jeg fikk full oversikt, men neida. For å kunne se daglig forbruk (kWh) er jeg nødt til å kjøpe enda et produkt hos dem. Det opplyses ikke om dette før man har valgt å gå til bestilling. Gidder ikke å betale for strøm i tillegg til å betale for produkter som andre skal tjene penger på !
Jeg bestilte den 10.12 strømavtale med oppstart den 24.12. I går, den 28., fikk jeg melding fra nettleieselskapet om at jeg risikerte at strømmen ble stengt av siden det ikke er meldt inn ny avtale/kunde fra strømleverandør. I appen til vibb står det bare at avtalen er ventende uten noe mer info. Jeg har forsøkt å få tak i kundeservice i to dager nå uten resultat. Får håpe nettleieselskapet har leveringsplikt til min adresse, så jeg slipper å være strømløs i -15 grader.