Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er første gang jeg er i kontakt med Vibb i dag. Bestilte og byttet til Vibb avtale. Over det ingen erfaring. Ble anbefalt og slo til da Vibb virker som en god strømselskap. Å bli kunde og få en kundeavtale gikk greit. En kvikk sak via nett. Så langt virker dette som en god og oversiktelige avtale.Vipp Appen virker også veldig oversiktelige.
Har akkurat tegnet avtale med Vibb, og kan derfor ikke vise til andre erfaringer enn at nettsidene er informative og innmeldingsprosedyren er grei. Jeg trenger i utgangspunktet ikke å aktivere tilleggsfunksjonene på appen, men vil evt vurdere det etter hvert.
Tjenesten uten ekstrabetaling for pluss ble plutselig borte pga oppgradering ? Ikke lett å forstå
Gikk på et blunk å velge denne leverandøren. Veldig greit.
Har vert vibb+ kunde i snart 1 år, men å betale 39 kr for å få vite dagens strømpris gidder jeg ikke mere. Har betalt for sanntidsstrøm med tibber pulse til kr 9 per md, det har aldri virket. Og det er ingen kundeservice tlf kunen chat som man aldri får svar på. Vibb+ bør folk ikke velge. Jeghar vert Vibb+ kunde i snart 1 år, no blir det noe annet enn vibb generelt. Skammelig
Hadde Vibb appen med grafen for dagens spotpris. Ble oppfordret til å laste ned den nye appen uten at det ble opplyst at den hadde fjernet grafen for dagens spotpris. Om vi vil ha tilbake denne funksjonen kan vi oppdatere til Vibb + men det koster kr 39. Uærlig og simpelt lureri.
Byttet til Vibb idag og fikk spørsmål om vurdering så da har jeg lite å gå på.