Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får trusler om ekstragebyr av et firma som ikke klarer å sende faktura til nettbanken. Ei heller på e-post. Men "skjulte trusler" via SMS fra LetsPay klarer de. Chat med kundeservice som skal ta maks 15 minutter. Vel ... når du har ventet 1 time på første svar bruker de 15 minutter mellom hvert svar - ja hvis du får svar da. Skulle tro at å fakturere er et minimum for en "strømleverandør". En e-post med varsel om dobbeltfakturering blir en vits-. Ønsker bare en faktura.
Flott -Vibb! Dette så bra ut for meg som kunde! Jeg har også vervet min sønn til Vibb kunde!
Tenkte eg skulle prøve Vibb og gi dei en sjanse 100 %
My electricity didn't work so I got fast help with turning it on again.
Helt ukomplisert og greit. Unødvendig å ta ekstra betalt for informasjon om forbruk, derfor kun 4 stjerner.
Bra app som er enkel og forholde seg til. Finner ikke noen leverandør som er rimeligere, fornøyd med prisen. Det er kun ett minus og det er at faktura har forskjellige forfallsdatoer hver måned, burde være en dato og forholde seg til, derfor 4 stjerner og ikke 5.
God pris på Vibb. Men appen kunne vært bedre. Den er god, men skulle ønske brukersnittet var noe bedre. Kundeservicen er også treig.