Vibb har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svarer ikke på e-post, appen fungerer ikke. Ingenting positivt å si her. Dette kommer ikke til å fungere med slik behandling.
Bestilte fra Vibb for over en uke siden og sendte i den forbindelse inn et spørsmål om overflyttingsdato via mail. Det er som å sende meldinger inn i et sort hull. Hører absolutt ingenting fra dem, til tross for purring.
Kun mulig å kontakte Vibb via chat og mail. Tar lang tid før du får svar. Avtalen koster plutselig mer enn lovet når du først bestiller. Styr unna!
Jeg prøvde første gang å kontakte Vibb rundt 26 desember. Etter en stund prøvde jeg å kontakte via mail og chat i appen uten hell, noe jeg forsåvidt enda ikke hatt fått svar på. Prøvde en siste gang å kontakte for å avbestille bestillingen som også tok sin tid på å få svar, men fikk vertfall svar til slutt. Han jeg pratet med var forsåvidt hyggelig og prøvde så godt han kunne å reparere et dårlig inntrykk av dere, som han fikk sånn tålig til. Men igjen måtte jeg vente før jeg fikk ordrebekreftelse, noe jeg ikke fikk innen et par dager slik det står beskrevet i app. Kundeforholdet ble tegnet 9 januar, og fikk ikke ordrebekreftelsen før i dag 16 januar ved etterspørsel fra meg. Faktura har jeg heller ikke fått noe informasjon om, men det har vel sine forklaringer med at kundeforholdet aldri ble bekreftet eller at den blir sendt ut på bestemte datoer i måneden.
Appen som tilbys og som jeg betaler for er ikke til å stole på. Det er stor forskjell på fakta og det vises i appen. Ingen kundeservice.
Har forsøkt å komme i kontakt med kundeservice på både epost og chat i 2 uker. Trenger å få tilsendt individuelle fakuraer for 2 boenheter, men blir nå nødt til å si opp den ene siden de ikke svarer. Forstår at de tar ekstra betalt for live strømmonitorering, men at de også gjør det for daglig "basic" statistikk er dårlig. Det ser man gratis hos andre.
Har ikke svart på henvendelse om smartlading etter mer enn 2 uker ventetid. Ikke grunnlag for anbefaling 😕