Wattn opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært kunde her i mange år, også tidligere Tafjord. To små ting som trekker litt ned er for tiden lang ventetid på support "Hvis du en sjelden gang skulle ha behov for det" og enkelte ting på Appn som kan være vanskelig å finne. Bruker uansett tlf minst mulig på nett og hjemme har jeg pc og der er Min Side veldig oversiktlig. Når det er sagt så er det pris på strøm og oversiktlig faktura som veier tyngst for meg og dette er jeg super fornøyd med. Jeg vil absolutt anbefale Wattn og håpe de får fiksa litt småtteri etterhvert.
Forutsigbar avtale, og etterskuddsfakturering, ikke vært noe tull. Appen deres er bra.
God avtale webspot med oversiktlig og infomativ mobil app.
Det viktigste for meg er lavt påslag og ingen månedlig fastbeløp.
Pill rotten bransje, men jeg må forsøke å skifte leverandør. Vil bort fra Wattn som leverer hinsidige priser på uforståelige fakturaer. Smart for selskapet, dvs. tidligere Sognekraft å dele opp selskap i to, Sygnir og Wattn og øke prisene til det tredoble. Akkurat nå har jeg 36 bedre avtaler (strømleverandører) å velge i mellom.
Storfornøyd med Wattn. Liker veldig godt appen selv om den i perioder er ustabil, derfor 4 stjerner og ikke fem. Betaling etterskuddsvis.
Jeg inngikk avtale om 69 øre KwH for 1 år. Det vil innebære stabilitet i økonomien igjennom vinteren. Wattn er et stort seriøst strømselskap fra nordvestlandet som er en sammenslåing av flere selskaper. Det som er bra er at de gjennomfakturerer med nettleverandøren i Trøndelag. Kundeservicen er bra så alt i alt er jeg svært fornøyd med Wattn.