Wattn opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det viktigste for meg er lavt påslag og ingen månedlig fastbeløp.
Pill rotten bransje, men jeg må forsøke å skifte leverandør. Vil bort fra Wattn som leverer hinsidige priser på uforståelige fakturaer. Smart for selskapet, dvs. tidligere Sognekraft å dele opp selskap i to, Sygnir og Wattn og øke prisene til det tredoble. Akkurat nå har jeg 36 bedre avtaler (strømleverandører) å velge i mellom.
Storfornøyd med Wattn. Liker veldig godt appen selv om den i perioder er ustabil, derfor 4 stjerner og ikke fem. Betaling etterskuddsvis.
Jeg inngikk avtale om 69 øre KwH for 1 år. Det vil innebære stabilitet i økonomien igjennom vinteren. Wattn er et stort seriøst strømselskap fra nordvestlandet som er en sammenslåing av flere selskaper. Det som er bra er at de gjennomfakturerer med nettleverandøren i Trøndelag. Kundeservicen er bra så alt i alt er jeg svært fornøyd med Wattn.
Hadde de fikset Appen slik den ble mer brukervennlig så skulle de fått to stjerner til. Eks. - Burde og får tilgang til Fastpris og Variabel fra Appen. Nå må en inn på nettsida for å finne dette. - Appen burde akseptere flere brukere fra samme husstand.
Plutselig var jeg informert av nettselskap at jeg var oppsagt av strøm selskap Wattn. Derfor nettselskap belaster meg med pliktleveringskostnader. Det viste seg at jeg var oppsagt 8 dager og uten at noen informerte meg. Jeg betaler både strøm og nettleie. Jeg trukket bare fra faktura avlesing gebyr fordi den ikke er rettmessig. Klage på gebyret er til behandling hos Energi klagenemnda.
Er frustrert over at ein ikkje kan velgje personleg passord for innlogging på PC! Eg vart flytta utan vidare frå eit selskap eg var nøgd med der eg hadde grei oversikt. No slit eg med å få opp den informasjonen eg var vand med å få. Dårleg!! Ivar F.