Mange oppgraderinger til det verre. Elendig nettbank, ikke utenlendsnummer, ikke chat
Denne banken hadde en grei brukervennlig meny før, men nå er det stadig forandringer som gir dårligere brukervennlighet. Ja det er blitt så vanskelig at kundeservice ikke greier å finne ut av det på enkelte felter. Om det er alle forandringene som resulterer at nettbanken fungerer dårlig skal jeg ikke ta stilling til, men en ting er sikkert, nettbanken er stadig ute. Jeg har bedt dem regissere en kundeundersøkelse slik at de får se misnøyen, men til ingen nytte. Selv har jeg vært uten nettbank i Thailand i 14 dager da det ikke går å logge inn. De sier det er sikkerhet eller dårlig nett. Jeg har Upload og Download på 90 -95 Mbps og Ping 7. Norwegian, bank S-banken, Altinn. Helfo og Digitpost funker 100%. Irriterte kunder snakker om at det er masse problem med nettbanken og service generelt, så den dagen det går å skifte bank men, beholde kontonummer, da blir det flukt av kunder til andre baker