Bank Norwegian har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette kortet har noen fordeler i spesielle sammenhenger, men for alle de som har lønningsdag etter den 15. i måneden er det ubrukelig. Jeg vet ikke om noen andre kredittinstitusjoner som låser betalings-dagen til én i måneden. Svært ufleksibelt og firkantet.
Denne bank et lik alle andre banker, husk at banker et kun interessert i å tjene penger de er ikke på noen måte interessert i å hjelpe kunder de sier som andre banker.. Hvis du har mye kredittkortgjeld, samle all gjeld i et lån og spar penger ja det var det jeg ville, men når det kom til stykke sa de nei selv de sa ja først.. Ingenting av det de gjorde var bra. Det er ingen fornuft i å nekte lån når man beviselig spare masse penger ved å få alt i ett lån.
Denne banken reklamerer for 3 fri måned på et år men de gir det ikke. De er lite kundevennlige og virker veldig sure
Har eid og brukt kortet i 2 år. Aldri støtt på noen problemer. Har fulgt med på regningene og sjekket hver måned. Alltid vært riktig sum. Har kontaktet kundeservice en gang og fikk god hjelp og svar på det jeg lurte på. Fordeler: - 0kr i årsavgift. Her har DNB ofte 50kr per mnd. - Valutapåslag ligger på 1.75% som er lavere enn nesten alle andre også DNB. - Gebyrfritt uttak i minibank i UTLANDET (gjelder uttak i lokal valuta, men ingen grunn til å gjøre noe annet) . - 45 dager rentefritt ved bruk av kreditt. - 100 000 kredittgrense. - God service - 1% Cash points på vanlige handler og mye mer ved kjøp av flybilletter hos Norwegian (5-20%) - Mulighet å få faktura på mail. Ryddig og oversiktelig faktura. - De har også en enkel og oversiktelig applikasjon hvor det er lett å følge med hva man har brukt penger på og hvor mye som er disponibelt. Ulemper - Middels rente etter de 45 dagene. - Som nesten alle kredittkort starter renten å telle fra første krone dersom man tar ut penger i minibank i Norge/betaler regninger. Her gjelder ikke de 45 dagene. - Minibank uttak i Norge koster også 39kr. - Lønner seg å sette inn penger så man er på pluss siden. Da betaler man ingenting av renter. Vippsoverføring og slikt har ingen avgifter.
kundeservicen er katastrofal dårlig. Jeg orker ikke begynne å fortelle hva som er dårlig. Men dette er et selskap så ikke ønsker å snakke med kundene sine. De ønsker at alt av kommunikasjon går igjennom chat eller mail. Da forslår jeg at man skaffer seg kunder på 16år med 50kr på konto. Vi med fast lønn bør holde oss bort fra dette banken.
Dårlig løsningsorientert bank. Man forventer og få svar på sine henvendelser innen rimelig tid, 2-3 uker er overhode ikke holdbart, og dem svarer med en sur tone, og lite samarbeidsvillige. Så man kan lure på om det jobber folk i denne banken som ikke har godkjenning av lån og kredittkortsøknader. Så styr unna denne banken.
Jeg hadde en søknad som var sendt inn via samarbeidspartner av Bank Norwegian. Med informasjonen som var lagt ved fikk jeg godkjent søknaden på lån. Jeg sendte inn alt av dokumentasjon og signerte med bank ID. Dag 2 fikk jeg en ny mail der de etterspør skattemelding. Da dette var sendt inn, fikk jeg avslag på søknaden uten begrunnelse. Ringte inn og fikk ikke lov til å snakke med de som tar avgjørelsene og var lite hjelpsomme. Dag 3 fikk jeg tak i den som hadde behandlet søknaden, da fikk jeg beskjed at grunnen til at de trakk lånet var for høy gjeld. Noe som var sendt inn på første innsending som da var godkjent. Utifra korrespondansen jeg hadde med Bank Norwegian så var det lite tegn til å hjelpe, eller forklare hva jeg skal gjøre for å fullføre prosessen og holdningen som tilsier at vi kunne ikke brydd oss mindre om deg som kunde så lenge vi ikke tjener penger på deg. Rentene var forøvrig latterlig høye. Anbefaler at folk heller tar kontakt med banken de har i dag. Har forøvrig sparebanken vest som har vært utrolig flink og behjelpelige. Kan ikke si det samme om Bank Norwegian. Kommer aldri til å ha noe kundeforhold til de.