Bank Norwegian har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har i div år vært meget fornøyd med Norwegian Bank, men siste ukers kontakt med kundeservice i forbindelse med det som burde vært en enkel sak, nemlig nytt kredittkort da det gamle utløper, har vært uforståelig og forferdelig, med motsetningsfylte opplysninger og overgivelse av ansvar til kunden for det som burde vært BankNorwegian sitt ansvar. Videre lurer jeg på hvilke «journalsystem» BankNorwegian opererer med, da det fra kundeservice ble trukket frem at jeg hadde jo blitt «oppbrakt» pga nytt kortnummer ved forrige nye kort, for 3 år siden! Hvordan BankNorwegian forstår, omtaler, kategoriserer og journalføres sine kunder, kan man lure på.
Har brukt Bank Norwegian kreditkortet "til alt" både hjemme og på utenlandsturer i mange år. Betal hele fakturaen til forfall så kan du ikke få noe bedre tilbud noe sted. Helt topp, aldri problemer. Samler cashpoints og og flyr billig. Kjempefornøyd med banken - kanskje banken ikke er så fornøyd med meg som har orden i økonomien og betaler det jeg skal til rett tid.
Umulig å få i tale. Ringer ikke tilbake selvom jeg oppgir telefonnummer og ber dem ringe. Firkantet behandling.
Vanskelig og elendig kundeservice. Bank norwegian har alt for høye renter og gebyr at det gjør det umulig for kunde å betale ned kredittkort. Bank Norwegian er ikke behjelpelig og er bare opptatt av å kreve penger til kunde. De bryr seg ikke om sine kunder, om kunde druknet av å betale mye for så høye renter og gjelda går ikke ned selv om man betaler, gjelda vokser og vokser. De sender også dårlig faktura forklaring. Holde dere unna Bank norwegian før det er for sent.
Det ser ut som de samarbeider med kort svindel kjeltring... Bank norwegian truer med inkasso tross gjentatte klage på falsk regning. Kundeservice er en robot. skam.
Har aldri hatt kredittkort før, og så aldrig fordelen med det da for meg er det å aldrig bruke mer en du har. Men med kortet fra Norwegian har jeg tatt ut penger på mine reiser, og er irritert på meg selv at jeg ikke har gjort det før. Er nok ingen god kunde av BN da det jeg som forbruker av kortet blir betalt i sin helhet til forfall. Men i det hele er det irriterende at i alle år har blitt belastet masse fra mitt vanlige visa kort når jeg har brukt det.
Dette kortet har noen fordeler i spesielle sammenhenger, men for alle de som har lønningsdag etter den 15. i måneden er det ubrukelig. Jeg vet ikke om noen andre kredittinstitusjoner som låser betalings-dagen til én i måneden. Svært ufleksibelt og firkantet.