TF Bank Norge har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og effektiv behandling av søknaden Hurtig utbetaling
Hei Sonja! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi hadde rask og effektiv behandling av søknaden din. Ønsker deg en ellers fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Hyggelige, serviceinnstilte folk. Løsningsorientert.
Hei Laddawan! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi har hyggelige og løsningsorienterte ansatte :-) Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Hyggelig og vennlige kundebehandlere, rask ekspedering, enkle operasjoner å gjøre over nettet.
Hei Heidi! Tusen takk for din utrolig hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du syntes vi har hyggelig og vennlige kundebehandlere. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Veldig fornøyd! Rask og hjelpsom kundebehandler! Takk
Hei Zamora! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du er fornøyd med vår kundebehandling. Velkommen som kunde hos oss :) Ønsker deg en ellers fin dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Absolutely excellent customer service. No nonsense and very competitive interest rates. Highly recommend.
Hello David! Thank you for your kind review. We are happy to hear that you are satisfied with our customer service and your interest rate. Thank you for the recommendation :-) Best regards and warm wishes from BB - TF Bank Norge
Svært raske og proffe folk! Jobber raskt og svært kundevennelige
Hei Gjermund! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Det er kjekt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og syntes vi jobber raskt. Ønsker deg en strålende dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge
Fikk gjentatte påminnelse om forfalt faktura kr 300, denne ignorerte jeg da jeg var i pluss på kontoen, noe jeg har vært lenge (grunn av tilbakebetaling kansellert reise). Da purring på betaling fortsatt og nå med purregebyr, tok jeg kontakt med BB Bank. kundebehandleren konkluderte med att det var systemet demmes som ikke hadde registrert innbetalingen fra reisebyrådet, derav regning. Ba han da om å få slettet regningen fra dem, det kunne han ikke, heller kunne han ikke fjerne purregebyret, dette måtte jeg betale. Endte med att vi var enige om at jeg bare skulle bytte bank.
Hei Arild! Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger svært seriøst og prøver hele tiden å forbredre oss. Det er leit å høre at du er misfornøyd med vår kundeservice og vi beklager det som har skjedd. Vi tok kontakt med deg på fredag for å ordne opp, og skulle det være noe mer så ikke nøl med å ta kontakt. Har du ytterligere tilbakemelding vil vi gjerne at du tar kontakt per e-post: post@bbbank eller telefon 56 99 92 00. Ønsker deg en ellers fin dag videre Med vennlig hilsen BB - TF Bank Norge