TF Bank Norge har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Litt synd at summen ble endret. Har lånt penger hos dere en gang tidligere, og da var opplevelsen omtrent det samme, og den gangen var det et lån jeg måtte betale renter på selv om jeg betalte ned hele lånet et år før slutt. Min feil at jeg ikke sjekket lånet ordentlig på forhold, men for et kjip lån. Tre stjerne fordi det var en rask prosess, så litt pluss
Hei Philip, Takk for din tilbakemelding. Kjedelig å lese at du har hatt en litt halvveis opplevelse her. Litt vanskelig å svare konkret på hva som kan ha skjedd her, men på generelt grunnlag kan vi si at noen ganger ser vi oss nødt til å nedjustere beløpet vi kan tilby kunder. Det er flere årsaker som kan avgjøre dette. Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] eller på telefon 56 99 92 00 innenfor åpningstidene våre, så kan vi ta en nærmere titt på saken(e) dine. Angående ditt forrige lån så er det slik at man står helt fritt til å innfri lånet sitt til en hver tid, men i henhold til avtalen man inngår må man betale renter fram til og med innfrielsesdato. Det er ikke slik at man betaler renter til oss etter et lån er nedbetalt. Uansett veldig kjekt at du satt pris på den raske søknadsprosessen vår :-) Så takk for det! Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
God kundeservice fra A til Å. Vil anbefale Dere til andre
Hei Tove, Tusen takk for den positive vurderingen din av oss. Det setter vi stor pris på. Kjekt at servicen du fikk falt i smak :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Flott informasjon god kundebehandling raske svar.
Hei Sigmund, Tusen takk for den positive vurderingen din av oss :-) Kjekt å lese at du fikk både rask og god informasjon fra vårt kundesenter! Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Bra at søknad etc var elektronisk og ikke for "komplisert".
Hei Johnny, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen din! Vi setter pris på at du er fornøyd med oss :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Jeg fikk ikke brukt kortet på nett, da jeg fikk en automatisk feilmelding hver gang om at autentiseringen mislyktes. Ser også at flere andre har hatt akkurat samme problem med dette kortet. Det var lite hjelp å få fra kundeservice, de sa fra seg alt ansvar og skyldte på brukerstedet eller BankID, selv om jeg har forsøkt på mange forskjellige nettsider nå, bl.a. en link fra deres egen side, og jeg har heller ikke noe problem med BankID i noen andre sammenhenger. Det endte med at jeg måtte si opp kortet. Styr unna!
Hei Maria, Har full forståelse for at denne prosessen har vært frustrerende, og vi tar selvkritikk på hvordan den ble håndtert i første omgang. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor og vil se nærmere på problemet for å forbedre våre tjenester. Takk for tilbakemeldingen. Vi kommer til å sende deg en epost om problemstillingen din så fort vi har fått undersøkt saken. Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen Aleksander TF Bank Norge
Takk for rask hjelp og god informasjon. Veldig oversiktlig og god komunikasjon
Hei Injo, Takk for tilbakemeldingen! Vi setter pris på at du opplevde rask hjelp og god informasjon fra oss. :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge
Svært profesjonelle og hyggelige ansatte i kundeservice.
Hei Trygve, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! Det er flott å høre at du hadde en positiv opplevelse med vårt kundesenter :-) Ønsker deg en fin dag videre Med vennlig hilsen TF Bank Norge