BN Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med BN BANK, bortsett fra en ting. Jeg bor for det meste i Kenya, og banken har lagt inn sperre for Afrika på kortet. Jeg har vært i kontakt med banken flere ganger for å oppheve sperren. De har opphevet den nok en gang, og håper jeg slipper disse problemene for ettertiden. Ellers er jeg veldig fornøyd med BN BANK. Alt fungerer utmerket, hyggelige ansatte, og rask respons på chat.
Av sikkerhetsmessige årsaker er det såkalt regionsperre på våre bankkort, noe som innebærer at kortet kan sperres for bruk i deler av verden. Du kan enkelt administrere denne sperren selv i både nett- og mobilbank, slik at kortet alltid fungerer i den regionen du befinner deg i. Ellers godt å høre at du er fornøyd med å være kunde i BN Bank.
Etter altfor mange år hos DNB har jeg endelig byttet til BN Bank. De vet at kundeservice ikke bare er et ord, og bryr seg om kundens behov.
Så hyggelig å høre, tusen takk for at du tok deg tid til å gi din tilbakemelding! Veldig fint å høre at bankbyttet ble en positiv opplevelse :)
vedtak uten revisjon, uansvarlig bank!!! falske svar på spørsmål. misnøyens bank.
Dette var veldig kjedelig å høre. Er det noe vi er opptatt av er det å være ansvarlig, gjøre ting skikkelig og ikke minst å yte god service. Vi vil gjerne se nærmere på dette og blir veldig glad om du sender en e-post til [email protected] hvor du gir oss litt mer informasjon slik at vi får sett på saken og kontaktet deg. Ønsker deg en riktig fin dag!
Vært kunde i BN-bank i ca 9 mnd nå. Er utrolig fornøyd med valget av by bank når DNB skulle kjøpe opp S-banken. Mye bedre rente på innskuddet enn hva jeg hadde i S-banken. Kan anbefale BN-bank som hverdagsbank på det sterkeste.
Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding! Veldig godt å høre at du er fornøyd med oss :) Vi lover å gjøre alt vi kan for at du skal bli like fornøyd også i tiden fremover!
Konkurranse dyktig norsk bank med god og oversiktlig mobilbank
Er veldig fornøyd med behandlingen, kompetansen og generelt med mitt kundeforhold hos BN bank. Har tidligere vært Saga kunde hos Dnb, men selv om jeg fikk gode fordeler så var både kompetanse og profesjonalitet langt lavere hos Dnb enn hos Bn Bank. Hilsen en veldig fornøyd kunde.
Jeg er svært fornøyd med BN Bank. God app, gode vilkår og banken virker trygg.
God service, enkel "min side", aldri noe tull. God erfaring. Sikkerheten er veldig bra.
Det går ikke å se på gamle fakturaer på BN Bank appen! Man må logge seg inn i nettbanken for å lese de! Tungvint og det gjør appen lite nyttig! Problemet har vart nå i 1 år! Dere lovet å ordne opp i dette og ingenting har skjedd! I stede fjerner dere linken i appen til nettbanken! Så sier dere at dere gjør dette for at fordi den er så lite brukt og vi prioriterer heller å utvikle løsninger som er mer brukt av våre kunder. En arrogant holdning ovenfor meg som kunde! Er det slik dere løser et problem!? Lykke til videre med det! Dette vil påvirke mitt kundeforhold til dere på en negativ måte! Det finnes andre banker som setter pris på sine kunder!
Utmerket oversikt i App. Gode betingelser på innskudd.
Anbefaler BN bank som gir en individuell, personlig og helhetlig vurdering av deg og ikke bare sette inn tall i et program hvor du enten får "grønt" eller "rødt" lys Var i dialog med konkurrerende bank om mellomfinansiering ...hvor de sa at de ønsket jeg skulle selge først før de "gadd" å se på en løsning. årsaken jeg var delvis permitert under Covid-19 perioden. Startet med å sette i gang salgsprosess og hadde tenkt å gjøre nytt boligkjøp helt uten banken involvert. Dermed ble den ene leiligheten jeg eier lagt ut for salg via Krogsveen ( flott og god service) . Fant et hus jeg hadde lyst å by på ....som resulterte i eiendomsmegler forlangte mellomfinansieringsbevis for å få godkjent bud.... I hy og hast kontaktete jeg BN Bank da de er tilknyttet Krogsveen som jeg benyttet for salg av bolig. Kort fortalt tok de dette på strak arm ...ingen problem ...måtte selvfølgelig flytte eksisterende lån ...fikk attpåtil bedre rente! Sier bare en ting ....i konkurrerende bank gir de deg ingen personlig vurdering. De henger seg bare opp i mangler og glemmer å se på helheten.... ( i mitt tilfelle var det at jeg hadde vært permittert fra jobb under Covid perioden...nyttet ikke at jeg kunne bekrefte at jeg var tilbake i full stilling etter sommerferien) Mitt utgangspunkt: ca 6,5 mil verdier i boliger Tilgjengelig 1,2 mil i aksjer og egen midler Lån i bolig 1,7 mil Forbrukslån på 0,2 mil. En kreditt score på 78 hvor 100 er på topp kan en bli forundret hvordan enkelte banke behandler deg! Prøv BN Bank da får du hvertfall en personlig vurdering!
Byttet fra Sbanken etter over 20 år, over til BN bank. Veldig positivt overrasket: Oversiktlig nettside .Lett å opprette konto i DN bank. Chattet med en hyggelig og hjelpsom kundebehandler som umiddelbart ordnet med bestilling av kodebrikke, sparekonto og Bank Id. Tror faktisk jeg kommer til å trives like godt i BN bank, som jeg gjorde i Sbanken.
Fikk stort sett alt hjelp jeg trengte. Jeg er fornøyd.
Skiftet til BN bank fra Sbanken. Overføringen har gått som en drøm. De svarer raskt på henvendelser. De ordnet alt med avslutning fra tidligere bank. Flott at jeg kan jeg kan gi tilgang til felles regningskonto med kona. En liten jobb å gjøre med brukergrensesnittet i nettbanken, ellers så er jeg superfornøyd.. Anbefales.
Har vært kunde i BnBank i flere tiår. Lånevilkårene er blant de bedre og andre tjenester veldig greit priset. Dette er en bank som gir deg alt du trenger av en bank. Nett- og mobilbanken er ganske ryddig og enkel å bruke. Det som virkelig hever BnBank over de andre er kundeservice. Jeg har i alle år opplevd en bank som svarer raskt på alle henvendelser. Nylig ble min henvendelse i nettbanken besvares i løpet av 24 timer og lånet utbetalt dagen etter. De svarer også på telefon og chat. Hvis du foretrekker en bank med mennesker i - så velg BnBank!
Selger lånene dine til andre banker uten å spørre om din tillatelse. Lover samme vilkår ender opp med noe helt annet. Tar ikke selvkritikk, så styr unna.