BN Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Anbefales da dem er enkle og forholde seg til. Svarer raskt på henvendelser.
Kommunikasjon med banken veldig bra, du får hjelp, jeg er veldig fornøyd.
BN bank har vært blant markedets beste på boliglån i mange mange år. De er raske til å svare på kunde henvendelser, enten det er på telefon, mail eller chat. BN bank har i mange år hatt en kundestyrt utvikling. Kan anbefales om man ønsker et enkelt, effektivt og problem fritt kundeforhold
Bruker bn bank både privat og til flere bedrifter, nettbank funker greit, noe utdatert, kundeservice er upåklagelig.
Svært billig brukskonto, visa og nettbank. Anbefales
Raske svar og god service. Lett å få tak på telefon. Alt er topp
Gode nettbankløsninger på pc og mobil. Jeg bruker i dag BNBank kun for lønnskonto/sparekonto/depositumskontoer, og de tar ingen gebyrer. Da jeg kjøpte huset mitt for 10 år siden, var det kun BNBank som var villig til å gi meg boliglån. Jeg fikk snakke med en kunderådgiver som forstod at jeg kunne betjene lånet etter at jeg sendte inn regnskap og budsjett for min privatøkonomi, og de tok hensyn til at jeg hadde ekstra sikkerhet for lånet i en sekundærbolig. For evig takknemlig!
Velg en annen bank! Dette her er det dårligste jeg har vært borti noengang. Kundeservice lover en ting, man planlegger deretter som kunde også klarer de ikke holde noenting av det de har sagt. Ikke får man oppfølging i tide og ikke tar de hensyn til problemene dette skaper for kunden. Hvis de hadde vært stolte av å ha fornøyde kunder ville dette vært fikset med en gang. Jeg er utrolig skuffet og ville aldri vurdert å bli kunde i BN Bank!
Enkelt å få lån, vet ikke om det er et pluss. Renta er saftig. Respons fra kundeservice slettes etter første gangs lesing. Du har null kontroll på oversikten av lånet ved tidlig innfrielse. Mann får en følelse av at kunder er inntekt men ellers no heft.
Som skrever, en solid bank, med noe rusk. Banken kunne vært noe smødigere. Folk som er uføre treknger noe mer hjelp etter å ha slitt seg gjennnom vanskelige sykdommer!
Flyttet bedriften til BN-Bank pga. gebyrfrihet. Har i tre uker prøvd å få tak i Dem for omnummerering, bestilling av kort m.v. De svarer aldri på telefon, ringer aldri tilbake, svarer ikke på e-post. Nettbank Bedrift virker som en billig løsning fra tidlig nittitall. Sitter akkurat nå nok en gang i telefonkø hos Dem. Har til sammen tilbrakt flere timer i telefonkø. De sier man kan benytte chat i nettbank. Det kan man ikke som bedriftskunde, slike "nymotens" funksjoner finnes ikke i nettbank Bedrift. Blir nok et raskt bytte av bank igjen.
Anbefaler INGEN og bli kunde i denne bank.... bank er og dra det veldig langt, kundeservice... ja de kaller det vist det. Etter blitt lurt av deres annonsering om bedrifts-konto noe de ikke gir deg men en privat konto. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd og finne en løsning med dem men det er bare bortkastet tid. Kommer til og bytte bank så snart det er fysisk mulig og kommer aldri tilbake til BNBANK!!!!
Renten bør være bedre! Sammenligner da med andre banker.
Lav rente ingen gebyrer. God kundeservice. Enkle løsninger.
Super service og liker veldig godt nettbanken deres.
Renten på boliglån begynner å bli veldig høy sammenlignet med Skandiabanken som det er naturlig å sammenligne de med. Hvordan kan det ha seg at å være kunde i deres nettbank skal være så mye dyrere enn i Skandiabankens nettbank? 2,92 hos BN og 2,45 hos Skandiabanken på et lån på 3 mill blir en forskjell på nesten 15.000 i året!