BN Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Unngå banken, de har ikke kapasitet til flere kunder. Sikkert noe bra for de som er der men etter 3 uker venting og ingen sikre svar ga jeg opp. "Chat" roboten er ubrukelig, kan kun henvise til hvordan du blir kunde. Kundeservice har alt for mye å gjøre, beregn laaang tid, og kan bare beklage lang ventetid men har ingen svar eller råd å komme med. Gå til neste bank.
Hei, Simen! Takk for din tilbakemelding, også er det synd å høre at du har hatt en slik opplevelse. Vi har for tiden stor pågang av nye kunder, noe vi synes er svært gledelig. Og vi har absolutt kapasitet til flere. Er man privatperson kan man bli kunde på dagen via vår hjemmeside. Her vil man også kunne flytte avtaler ol. fra tidligere bank. Har man i tillegg lån man ønsker å flytte til oss er ventetiden kun 1-2 dager. Ønsker man å bytte bank til oss for et AS, er også ventetiden nå helt nede i 1-2 dager. Ved selskap under stiftelse hvor man enda ikke har fått tildelt organisasjonsnummer og trenger bistand for innbetaling av aksjekapital er ventetiden vår per nå dessverre 3-4 uker. Dette grunnet stor pågang og at dette er en mer kompleks prosess. Vi beklager ulempen dette medfører.
Fantastisk service. Alltid raske svar. God forståelse for mine behov
Hei, Bjørn! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Hilsen oss i BN Bank
Har forsøkt opprette bedriftsbank (flytte fra DnB pga hadde Sbanken) og sendte ønske om dette for snart 3 mnd siden. Forsøkt ringe og chatte. Men får bare svar at de har mye å gjøre. Er det bare et lite samme antall ansatte som skal ta unna all ekstra kundetilstrømming?
Hei, Lars! Takk for din tilbakemelding. Vi har i en periode dessverre opplevd å ha lengere behandlingstid enn normalt. Dette på grunn av stor pågang av nye kunder. Dette er en pågang vi ikke hadde planlagt for eller forutsett. Vi synes det er svært gledelig at så mange ønsker å bli kunde hos oss, men dette har også ført til lengre behandlingstid enn vi bruker å ha. Vi beklager ulempen dette har medført ovenfor deg. Hilsen BN Bank
Vi ble anbefalt BN bank av finans formidler (anonymisert navn) . Og glad er vi for det. For en service vi har fått i BN bank. Kjapp kundeservice, hyggelige mennesker, og god rente. Perfekt bank. Så skal du ha en bank uten høye renter og lang ventetid på kundeservice, så velger du Bn bank.
Hei, Åge! Tusen takk for flotte ord! Vi blir svært glade for slike tilbakemeldinger. Da ser vi at det vi jobber så hardt med hver dag kommer kundene våre til gode i form av god service og gode vilkår. God jul! Hilsen oss i BN Bank
Min erfaring startet med finansiering av bolig for et par år tilbake, med en rådgiver som har fulgt meg siden da. Å bytte fra en av de største bankene på markedet til BN Bank, er den beste beslutningen jeg har tatt. Nettbanken er enkel og intuitiv, rådgiver og konsulenter stiller seg til disposisjon, og det er kundene som prioriteres her. Jeg håper BN Bank fortsetter i denne stilen, og jeg får en ny kontaktperson når min skifter beite. Foreløpig har jeg kjent meg trygg og ivaretatt på en respektfull måte, og anbefaler BN Bank til alle.
Hei, Synne! Tusen takk god tilbakemelding, dette var veldig hyggelig å lese! Vi har ingen planer om å endre stil, kun bli enda bedre på det vi allerede gjør. God jul! Hilsen oss i BN Bank
opprettet en depositumskonto i denne banken. Dessverre holdt banken tilbake pengene mine uten noen form for rettslig grunnlag eller bevis. En liten andel var utleier og leietaker (meg) uenig om skulle betales til utleier og ikke og ble sendt til husleietvistutvalget, men det resterende beløpet som var mitt og som det ikke var noe uenighet om valgte de også å holde tilbake til tross for at disse pengene åpenbart var mine. Det var dårlig service og de var ikke kompetente nok til å forstå problemstillingen eller at de holdt igjen mer penger enn det som er lovlig. Her hjelper de også en ganske mektig utleier til å presse og skremme leietaker ved å holde tilbake en mye høyere sum enn det det er uenighet om. Leietaker blir rett og slett hindret å få tilbake pengene sine, og uten noe særlig god rente.
Hei, Cecilie Det er beklagelig å høre at du har en slik opplevelse. Vi kan ikke uttale oss om enkeltsaker her, men vi kan forsikre deg om at det ikke foreligger noen ulovligheter. På generelt grunnlag kan vi si at dersom utleier retter krav mot leietaker og leietaker ikke er enig i dette kravet, kan utleier gå til sak ved å kontakte Husleietvistutvalget. Oppgjør av depositumskontoen vil da ikke skje før det foreligger en avgjørelse ved vedtak fra HTU eller partene har kommet til enighet via mekling. Dette må man også som bank forholde seg til.
Super service - alltid. Hyggelige mennesker på telefonen.
Hei, Fred! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Hilsen oss i BN Bank
Tydeligvis ikke interessert i nye bedriftskunder. Sendt inn forespørsel om å opprette kundeforhold i midten av september. I desember sitter jeg fremdeles uten noen driftskonto. Kunderådgiver har stor tvil til min "din kapasitet til å drive så mange selskaper samtidig", samt "hensikten med å ha alle disse selskapene". Forespurte å opprette driftskonto for 4 selskaper - ingen finansiering e.l. Helt soleklart dårligste bankopplevelsen jeg har hatt hittil. Er også norsk statsborger uten noen betalingsanmerkninger e.l. Ikke vits med standardsvar om at dere beklager. Mulig dere er nødt til å ta en samtale med rådgiverene deres. Forståelig nok pålagt med spørsmål mtp. AML, men nedsettende spørsmål som overnevnte ble jeg overrasket over. After all, glad for at det ikke ble noen konto. Greit å unngå slike banker som tar ferie i november. Banken skal være en samarbeidspartner, ikke en motstander.
Hei, Myrseth! Vi har i en periode dessverre opplevd å ha lengere behandlingstid enn normalt. Dette på grunn av stor pågang av nye kunder. Vi beklager ulempen dette har medført ovenfor deg. Kombinert med lengere behandlingstid enn normalt, har vi forståelse for at oppfølgingsspørsmål rundt bruk av kundeforhold og hensikt med selskapsstruktur kan oppleves som frustrerende. Som bank er vi lovpålagt å kjenne våre kunder, og å vite hvordan konto og kundeforholdet skal benyttes. Får vi ikke en god nok forståelse av dette, er vi pålagt og stille flere spørsmål. Så beklager vi at du har hatt en dårlig opplevelse med dette. Vår intensjon er ikke å være kritisk eller negativ, men å skaffe oss tilstrekkelig innsikt i dine selskaper og driften av disse. Hilsen BN Bank
Ønsker ikke kunder til banken sin. Det verste bank til små bedrifter når du prøver å åpne bedriftskonto å bli kunde.
Hei, Dejan! Vi ønsker absolutt flere kunder og setter stor pris på når nye kunder ønsker å åpne bedriftskonto hos oss. Det er derfor svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med dette. Ved åpning av bedriftskonto som ny bedriftskunde er prosessen en litt annen enn ved åpning av konto for privatpersoner. Vi som bank er derfor pålagt å stille litt flere spørsmål og å gjøre litt flere vurderinger i denne prosessen for bedrifter enn hva vi må gjøre for privatpersoner. Ta gjerne direkte kontakt med oss slik at vi får satt oss bedre inn i hvorfor du er misfornøyd samt å se på hva vi kan gjøre med dette. Hilsen BN Bank
Svar på mine spørsmål kom kjapt og konsist fra BNBank
Hei, Pål! Tusen takk for positiv tilbakemelding, det setter vi pris på! Hilsen oss i BN Bank
Tydeligvis ikke veldig interessert i nye bedriftskunder. Stadig nye spørsmål om besynderlige ting som brukthandelbevilling og hvorvidt mine kunder videresolgte det de kjøpte av meg (?) Skjønte etter hvert at de fant på nye spørsmål underveis for å få meg til å avslutte søknadsprosessen. Sparebank1 ordnet saken på 20 timer og trengte tydeligvis ikke slike opplysninger. Dermed faller vel EU-kravet som vel BN-bank påberoper seg bort også, - det er vel neppe forskjellige EU-krav fra bank til bank. Eller? Dere kan gjerne spare dere for standardsvaret at det er leit at jeg har hatt en slik opplevelse og at slik skal det ikke være. Det var slik det var og da skal det nok være sånn.
Hei, Anders! Som bank er vi lovpålagt å kjenne våre kunder, og å vite hvordan konto og kundeforholdet skal benyttes. Får vi ikke en god nok forståelse av dette, er vi pålagt og stille flere spørsmål. Vår intensjon er derfor ikke ment å være vanskelig eller kritisk, men å forstå selskapets drift. Bra det ordnet seg med kundeforhold slik at du kan fortsette driften av ditt selskap. Ønske deg lykke til.
Personlig service. Veldig hyggelig. Ble svindlet og de ordnet opp med en gang.
Hei, Marianne! Tusen takk for hyggelig omtale. Personlig service og sikkerhet for våre kunder er noe vi setter svært høy. Da er det ekstra hyggelig med slike tilbakemeldinger. Veldig godt å høre at alt ordnet seg for deg! Hilsen oss i BN Bank
Fikk god hjelp fra kundeservice i bn bank ,når jeg hadde problemer med bank id appen,hilsen Robert L.
Hei, David! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ta gjerne kontakt igjen om det skulle være noe, du vet hvor du finner oss! Hilsen oss i BN Bank
Veldig greit å kunne sende kundemeldinger i nettbanken, og får rask tilbakemelding på det jeg lurer på.
Hei, David! Tusen takk for god tilbakemelding! Så er det bare å ta kontakt igjen om det skulle være noe, du vet hvor du finner oss! Hilsen oss i BN Bank
Var kunde her for en del år siden og tok kontakt nå, men BN bank ønsker åpenbart ikke kunder til banken sin. for den kundeservicen en ble møtt med var helt elendig
Hei! Dette hørtes ikke bra ut, Stig! Takk for at du gir oss tilbakemelding! Vi har et stort ønske og målsetting om å gi både potensielle nye- og eksisterende kunder topp kundeservice, så her må noe ha gått riktig galt. Det beklager vi! Vi kjenner ikke til hva som har skjedd i ditt tilfelle, men ta gjerne direkte kontakt med oss igjen om det er noe spesifikt som du vil gi tilbakemelding på. Da får vi mulighet til å se på saken din og forbedre oss. Hilsen oss i BN Bank
Innskudds- og lånerenter følger hverandre. Gode sparerenter. Hyggelige og faglig dyktige kundeveiledere. Svarer på telefonen. Beste banken jeg har hatt i mine mer enn 70 år.
Hei, Bjørg! Dette var veldig hyggelig å høre! Vi blir utrolige glade for tilbakemeldinger fra våre kunder, spesielt de som er så hyggelige som denne. Så er det bare å ta kontakt om det skulle være noe, du vet hvor du finner oss! Hilsen oss i BN Bank