Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
BN Bank
4.3
149 verifiserte omtaler

BN Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

BN Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.3
Bra
149 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#2
Utmerket
BN Bank er rangert
#2 av 116 dagligbanker
79%
Bra
79% anbefaler BN Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 149 omtaler om BN Bank

FILTRER OMTALER
101
15
4
5
24
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med BN Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kjapt og raskt ekspedert

Omtale av  Bjornar G

Kjempe fornøyd - effektivt og løsningsorientert - hyggelig god service:)

Svar fra BN Bank
17.10.2023 10:49

Takk, Bjørnar! Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Hilsen oss i BN Bank

Slettet bankid, efakturaer og avtalefakturaer

Omtale av  Bjørn R. J

For å slette kontoer må en sende de epost, og da slettet de plutselig også bankid'en min samt alt av avtalefakturaer og efakuraer. Måtte legge inn avtalefakturaene igjen selv, men efakturaene var det verre med for de dukket plutselig opp. Det var liten og ingen forståelse fra BNBank.

BN-bank

Omtale av  Marwin

Beste rente, minimal ventetid på tlf. Rask betjening, hyggelige saksbehandlere.

Svar fra BN Bank
06.08.2023 20:45

Dette var så utrolig hyggelig å høre! Håper du sier fra dersom det skal være noe vi kan gjøre annerledes! Med vennlig hilsen Endre

Godt fornøyd

Omtale av  Mette K

God personlig service siden jeg har min egen kundeveileder. Han er lett tilgjengelig og svarer raskt. Jeg får veldig god hjelp og veiledning.

Ønsker ikke kunder

Omtale av  Øistein

Forsøkte å bytte til BN bank fra Sbanken. Gikk veldig bra til å begynne med Opprettet konto, fikk tak i kort, registrert konto hos skatte etaten. Hadde bare å skaffe meg BankID og avslutte Sbanken kontoen igjen. Kontaktet kundeservice, og det kunne jeg bare glemme, først hadde de krav om 3 måneder med lønnsingang på konto, jeg måtte bevise at jeg hadde satt den kontoen til utbetalinger hos skatteetaten og så skulle jeg få lov til å søke om å få BankID. Flott det, er ikke kunde lengre.

Svar fra BN Bank
24.04.2023 09:23

Jeg må virkelig beklage din opplevelse av det å bli kunde hos oss! Bankene har innført en rekke tiltak for å begrense hvitvasking. Dessverre har vi i ditt tilfelle ikke gjort nok for å forklare bakgrunn for spørsmål, og ikke minst veiledet deg for dårlig slik at bytteprosessen til oss har blitt unødig kronglete. Jeg beklager sterkt feilen vi har gjort! Med vennlig hilsen Endre

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Fryktelig kundeservice

Omtale av  Tomas

Hvorfor får du ikkje penger fra NAV? (Får lønn fra arbeidsgiver inn på konto) Hva brukes pengene til? er spørsmålet fra kundeservice. Også fra hvem, til hvem, hvorfor, hvem er det. De er ikkje pålagt å spørre om mitt personlige forbruksmønster av min lønn, fra min konto.

Lite kundevennlig bank

Omtale av  Roger

Er kunde hos flere store banker i Norge. BN bak, skiller seg ut negativt. De virker lite interesser i å beholde kunder. Og jeg sitter igjen med et dårlig inntrykk. Lite behjelpelige svar på BSU spørsmål over nettbank. Seder ut diffuse mailer. Og avslutter kontoer og bank id uten å si ifra. Overføre heller ikke utestående beløp for avsluttet konto. Nettbank har også en lite moderne og enkel layout, sammenlignet med andre banker.

Ikke bra

Omtale av  Tom F

De markedsfører seg med gebyrfri bank. Her tar de kortoebyr. Umulig å logge seg inn etter at en har klaget. Ikke kommer en in via bankid. Heller virker ikke app. Styr unna om du vil ha en seriøs bank. De sender sms at en skal logge inn på bank for å lese meldinger, men selvsagt har en ikke tilgang. Kommer melding opp at du må ringe banken. Ingen ting er bra. Alt kan bli bedre. Erfaring er tragisk.

Svar på søknad bedrift

Omtale av  Marco

Opprette en bedrifts konto er tidskrevende har jeg erfart. Det gjelder for flere banker. Når BNbank skal ha tilleggs opplysninger og det sendt inn hjalp lite å høre fra dem. 3 uker har gått og jeg fikk fortsatt ikke kontakt om de opplysningene jeg sendte inn er nok. Redd for at jeg får avslag etter den tiden har gått og jeg må begynne hele prosessen på nytt hos en annen bank. Heller ikke mulig å prate med en bedrifts rådgiver om man skal vente eller gå videre.

Svar fra BN Bank
21.10.2022 10:26

Hei! For å få en forståelse av kundeforholdet og hvordan kontoen skal brukes, må vi i mange tilfeller etterspørre mer dokumentasjon. Dette er vi lovpålagt å gjøre. Hvor raskt prosessen går avhenger av hvor raskt og utfyllende kundene svarer, men i de sakene vi har mottatt nødvendig dokumentasjon har vi for øyeblikket 1 uke behandlingstid. Siden du har ventet så lenge kan det ha oppstått en misforståelse, og vi ønsker derfor gjerne at du ringer oss på tlf. 73 89 20 00. Da vil du bli satt i kontakt med en bedriftsrådgiver som kan hjelpe deg.

Begynner BN bank å bli en stor drit-bank?

Omtale av  Alehmaho

Kunne ikke åpne bedrifts konto fordi bedriftene jeg har leverer dårlig, skjønner ikke greia med det. Hvordan påvirker dette dem? Jeg har ikke bedt om kredit..

Svar fra BN Bank
11.10.2022 13:47

Vi har dessverre ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her, men på generelt grunnlag kan vi informere om at vi foretar en vurdering av bedriften før opprettelse av konto. Vi vil gjerne gi deg en forklaring på hvorfor du fikk avslag, og håper derfor at du kan ta kontakt med oss slik at vi får avklart dette. Du når oss på tlf. 73 89 20 00 eller [email protected]. Håper på å høre fra deg.

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Begynner å lure...

Omtale av  Fredrik

For det første tar det lang tid å opprette bedriftskonto hos dem. Bedriftnettbanken ser ut som de er fra tidlig 2000-tallet.. Når jeg fortalte at jeg trengte bedriftskonto til utbetaling av lønn, kjøpe ting med bankkort, overføringer mellom bedrifter, aksjeinnskudd og lignende så svarte de dette: "På bakgrunn av denne klarer vi ikke å få en forståelse av hvordan konto og kundeforhold i BN bank skal brukes. Vi må derfor avslå søknad om kundeforhold." Da burde en kanskje holde på med noe annet enn bank.. Helt grått.. Ønsker en GOD forklaring under hva de egentlig mener med dette og hvordan de ønsker at folk skal bruke deres bank. For det andre, i prosessen med å opprette selskap krevet BNBANK å signere på noen dokumenter, mens brreg mente det var regnskapsfører som skulle signere på dem. Etter mye frem og tilbake henviste jeg senior rådgiver hos Brønnøysunregisteret med eposten jeg fikk av Bnbank og de hadde aldri på sine 21 år opplevd at en bank skulle signere på dette dokumentet.. Etterhvert ga Bnbank seg på det.

Svar fra BN Bank
21.09.2022 08:55

Hei! Først av alt er det veldig kjedelig å lese at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, det beklager vi virkelig. Samtidig har vi ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her på en offentlig side, og kan derfor ikke svare deg på verken årsak til avslag eller hvorfor vi ville signere dokumentene. Du er imidlertid velkommen til å ta kontakt med oss på tlf. 73 89 20 00 eller [email protected], slik at vi kan gi deg et godt svar på dette. Ønsker deg en fin dag.

Boliglån

Omtale av  Emil I

Denne banken betyr mye for meg. Takket være den bor jeg på et veldig fint sted. Alle bankene hadde nektet meg, men de hjalp meg i et veldig vanskelig øyeblikk

Svar fra BN Bank
09.09.2022 13:18

Dette blir vi virkelig glade for å høre. Det å få bidra til at du fikk oppfylt boligdrømmen er jo helt fantastisk. Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding :)

Utmerket bank

Omtale av  Hugo

BN Bank har både nett-og mobilbank som er enkel å bruke. Konkurransedyktige i forhold til andre banker. P

Svar fra BN Bank
11.07.2022 21:36

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!

Elendig

Omtale av  Wiggo

Mobilbank fungerer bare en liten stund. Fikk hjelp fra BNbank til å installere. Kort tid etterpå, fungerte ikke. Har Mobilbank i Sparebank 1 og Vips. Fungerer hver gang. Undres hva som er feil.

Svar fra BN Bank
08.07.2022 11:31

Hei! Dette var kjedelig å høre. Vi har rundt 400 000 innlogginger og 120 000 betalinger via mobilbank hver eneste måned, og har veldig få henvendelser knyttet til feilsituasjoner. Vår opplevelse er altså at mobilbanken er svært stabil. Vi ønsker gjerne å se nærmere på dette og håper derfor du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi får løst problemet. Ønsker deg en fin dag!

Virker litt smålige

Omtale av  Rune

Har to billån i en gitt bank, det var ikke noe problem å få de. Forsøker å bytte over til BN og da har jeg visstnok ikke økonomi nok, selv om inntekten har gått opp ganske mye og gjelden gått ned en del siden jeg fikk billånene hos nåværende leverandør.

Svar fra BN Bank
31.05.2022 10:18

Hei! Vi har dessverre ikke anledning til å kommentere enkeltsaker her, men vil veldig gjerne se nærmere på dette. Vi håper du tar deg tid til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan få sett på saken din. Her finner du vår kontaktinformasjon: https://www.bnbank.no/kundeservice/ Håper på å høre fra deg! :)

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Bra Bank

Omtale av  Rbn

Nylig byttet BNbank. Veldig fornøyd. Hyggelig kundeservice. Mangler 2 ting. 1) Kan ikke bytte pinkode på kortet. Hæ? Det bør gå an i 2022. 2) Kundeservice har for kort åpningstider. Bør ha lengre åpent slik som sbanken. Håper dere kan jobbe med disse punktene.

Svar fra BN Bank
31.05.2022 10:15

Hei og takk for din tilbakemelding! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, spesielt med kundeservicen vår. Er det én ting vi er opptatt av, så er det nettopp det :) Så til dine to spørsmål: 1. Det er sikkerhetsmessige årsaker til at vi ikke tilbyr endring av PIN-kode. Mange velger veldig enkle kombinasjoner, fødselsdato eller fødselsår som kode, og skulle man da være så uheldig at noen får tak i bankkortet er sannsynligheten større for at de gjetter seg til koden og får tømt kontoen. 2. Vårt kundesenter er åpent hverdager fra kl. 08.00-16.00. I en undersøkelse vi utførte hos våre kunder for en stund tilbake svarte faktisk flesteparten at de ikke har et reelt behov for å kontakte banken etter kl. 16. Dette er imidlertid noe vi stadig vurderer og vi lover å gjøre det vi kan for å være en attraktiv bank som tilbyr de tjenestene og den servicen kundene våre har behov for. Nøl ikke med å kontakte oss om du har andre spørsmål :) Ha en fin dag!

Har tilegnet profilen
BN Bank deltar på Bytt.no

BN Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
BN Bank besvarer omtaler

BN Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
BN Bank ønsker tilbakemeldinger

BN Bank benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR