BN Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt å bruke, enkelt å sette opp, god kundeservice. Appen er ganske bra og har både privat og bedrift versjon.
Hei, Daniel! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! God kundeservice og enkelhet står høyt hos oss. Hilsen oss i BN Bank
Ryddig og rask prosess. Kunderådgjevar har vore svært tilgjengeleg og behjelpeleg. Sterkt anbefalt!
Hei, Rune! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det varmer et bankhjerte. Hilsen oss i BN Bank.
For en kundeservice! Fikk fantastisk god og rask hjelp, og finansieringsbevis til bolig. Veldig fornøyd!
Hei, Tonje! Så fantastisk å høre at du er så fornøyd med oss, det setter vi virkelig pris på at du tar deg tid til å dele! Hilsen oss i BN bank
Har mitt første lån i BN bank, dette gikk smertefritt. Veldig good kundeservice og imøtekommende rådgivere. Helt topp!!!
Hei, Ratannatip Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding og veldig gledelig å føre at du er så fornøyd med oss! Hilsen oss i BN Bank
Snakk om service! Rask behandling, fin oppfølging gjennom hele prosessen. Søkte om boliglån ifm. boligkjøp/boligsalg. Tok kontakt med banken og etter 3 dager var finansene i orden! Banken ordnet med overføring av pengene til klientkontoen så jeg slapp det også! Er meget fornøyd måten jeg ble mottatt på, og ikke minst god hjelp og støtte gjennom hele prosessen. Kan anbefale BN til alle.
Hei, Morten! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og det gleder oss å høre at du er så fornøyd! Hilsen oss i BN Bank
Som livslang kunde i BnBank er det trivelig at saksbehandling og service var knallbra når jeg søkte om et begrenset rammelån.
Hei, Jan! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god dag og ser frem til vi snakkes igjen. Hilsen oss i BN Bank
Det tar lang tid å få svar på Mail når du har blitt kunde. En uke er for mye.
Hei, Hanne Takk for din tilbakemelding, det er viktig for oss å ta med oss alle typer tilbakemeldinger. Dette for nettopp å hver dag kunne jobbe med å bli enda bedre og for å hindre at slike avvik i forventet svartid ikke forekommer. Så beklager vi på det sterkeste at du måtte vente så lenge på svar fra oss. Hilsen oss i BN Bank