BN Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tydeligvis ikke veldig interessert i nye bedriftskunder. Stadig nye spørsmål om besynderlige ting som brukthandelbevilling og hvorvidt mine kunder videresolgte det de kjøpte av meg (?) Skjønte etter hvert at de fant på nye spørsmål underveis for å få meg til å avslutte søknadsprosessen. Sparebank1 ordnet saken på 20 timer og trengte tydeligvis ikke slike opplysninger. Dermed faller vel EU-kravet som vel BN-bank påberoper seg bort også, - det er vel neppe forskjellige EU-krav fra bank til bank. Eller? Dere kan gjerne spare dere for standardsvaret at det er leit at jeg har hatt en slik opplevelse og at slik skal det ikke være. Det var slik det var og da skal det nok være sånn.
Hei, Anders! Som bank er vi lovpålagt å kjenne våre kunder, og å vite hvordan konto og kundeforholdet skal benyttes. Får vi ikke en god nok forståelse av dette, er vi pålagt og stille flere spørsmål. Vår intensjon er derfor ikke ment å være vanskelig eller kritisk, men å forstå selskapets drift. Bra det ordnet seg med kundeforhold slik at du kan fortsette driften av ditt selskap. Ønske deg lykke til.
Personlig service. Veldig hyggelig. Ble svindlet og de ordnet opp med en gang.
Hei, Marianne! Tusen takk for hyggelig omtale. Personlig service og sikkerhet for våre kunder er noe vi setter svært høy. Da er det ekstra hyggelig med slike tilbakemeldinger. Veldig godt å høre at alt ordnet seg for deg! Hilsen oss i BN Bank
Fikk god hjelp fra kundeservice i bn bank ,når jeg hadde problemer med bank id appen,hilsen Robert L.
Hei, David! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ta gjerne kontakt igjen om det skulle være noe, du vet hvor du finner oss! Hilsen oss i BN Bank
Veldig greit å kunne sende kundemeldinger i nettbanken, og får rask tilbakemelding på det jeg lurer på.
Hei, David! Tusen takk for god tilbakemelding! Så er det bare å ta kontakt igjen om det skulle være noe, du vet hvor du finner oss! Hilsen oss i BN Bank
Var kunde her for en del år siden og tok kontakt nå, men BN bank ønsker åpenbart ikke kunder til banken sin. for den kundeservicen en ble møtt med var helt elendig
Hei! Dette hørtes ikke bra ut, Stig! Takk for at du gir oss tilbakemelding! Vi har et stort ønske og målsetting om å gi både potensielle nye- og eksisterende kunder topp kundeservice, så her må noe ha gått riktig galt. Det beklager vi! Vi kjenner ikke til hva som har skjedd i ditt tilfelle, men ta gjerne direkte kontakt med oss igjen om det er noe spesifikt som du vil gi tilbakemelding på. Da får vi mulighet til å se på saken din og forbedre oss. Hilsen oss i BN Bank
Innskudds- og lånerenter følger hverandre. Gode sparerenter. Hyggelige og faglig dyktige kundeveiledere. Svarer på telefonen. Beste banken jeg har hatt i mine mer enn 70 år.
Hei, Bjørg! Dette var veldig hyggelig å høre! Vi blir utrolige glade for tilbakemeldinger fra våre kunder, spesielt de som er så hyggelige som denne. Så er det bare å ta kontakt om det skulle være noe, du vet hvor du finner oss! Hilsen oss i BN Bank
Kjempe fornøyd - effektivt og løsningsorientert - hyggelig god service:)
Takk, Bjørnar! Dette var en veldig hyggelig tilbakemelding å få. Hilsen oss i BN Bank