Bulder opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra bank, bra rente, men litt for mye automatikk som kan stoppe enkelte kundeforhold som er trygge. Kundesenteret hjalp veldig med slippe meg inn i banken 😊
.... det er veldig synd a det ikke går å overføre penger til egen bankkonto i Sverige (hyttekonto). Nå er oversikten over hva pengene brukes til kommet, og da blir det mer oversiktelig. Jeg er veldig fornøyd!
Ble nektet flytting av boliglån på grunn av 'for høy belåningsgrad' - på tross av at min og min samboers lønn godt og vel overstiger det andre banker anbefaler(~5 gangen). Sikkert kult konsept, men pass.
Hei Roy Martin, Søknadsprosessen i Bulder Bank er veldig automatisert og kan ta "feil" noen ganger. I Bulder er maks belåningsgraden 75 % av din boligs verdi - noe som er litt lavere enn andre banker. Vi håper på at vi kan vinne deg over som kunde ved en senere anledning 👊 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Gode rentebetingelser, men syntes ikke appen kan måle seg med de andre bankappene der ute. Jeg syntes appen har flere mangler, blant annet mangelfull oversikt over transaksjoner og ikke løpende oppdatering av lånesaldo.
Hei Veronika Takk for dine tilbakemeldinger. Vi har bare vært på markedet i litt mere enn et år, og har ikke haft så mye tid som andre banker, men vi lover det skal bli Norges råeste bank app. For å klare det trenger vi tilbakemeldinger fra deg og andre kunder. Derfor vil vi gjerne ha din feedback på hva du spesifikt mangler på transaksjonsoversikten (Historikk) til [email protected] eller i appen. Hver måned viser vi din boligverdi (noe som ingen andre gjør) og ditt resterende lånebeløp oppdateres hver natt. Hvis noe ikke stemmer er du velkommen til å ta kontakt med Support.
Utrolig billig lånerente som holder tritt med utviklingen i markedet, rask og enkelt å få tak i kundeservice! Overraskende positiv til en bank på kun mobil.
Hei Morten! Tusen takk for strålende omtale. Raske, kundevennlige løsninger og lav rente er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere, så det er ekstra gøy å få tilbakemelding på det😎 Hilsen gjengen i Bulder
Det var svært lett å byta bank. Grei og oversiktleg app. Har brukt kundeservice eit par gonger og fekk raskt gode løysingar. Lett og humørfylt "tone" og det er ikkje dumt, sjølv om det handlar om pengar i min alder kunne eg sjølvsagt tenkt meg ein god, gammaldags nettbank i tillegg.....
Hei Kåre! Takk for en veldig flott omtale. Så bra at prosessen med flytting har gått fint. Det er også gøy å høre at du liker den lette "tonen" vår. Vi mener at vi ikke trenger å snakke "banksk" i 2021. La oss heller gjøre det enkelt og forståelig😃 Ha en strålende dag videre! Hilsen gjengen i Bulder
Prøvde å bytte til Bulder Bank. Men jeg bodde ikke på riktig plass tydeligvis. Ikke nok salg av eiendom i området..... Så dette er ikke en bank for alle :-(
Har bare positivt å si om BB , lett å bytte til, god rente og knallgod app. Så har du ikke byttet ennå , bytt til BB nå 😉💰
Hei Frode! Vi kunne ikke sagt det bedre selv😉 Tusen takk for en strålende omtale. Utrolig gøy å høre at du er fornøyd. Ha en energirik dag videre! Hilsen gjengen i Bulder
Renten endres i takt med verdistigning på boligen. Dette passer ypperlig når vi er nærme endret gjeldsgrad som påvirker lånerenten. I tillegg har banken en enkel forbruksoversikt som jeg savnet hos Sbanken.
Hei Annmargaret, Du har skjønt det😃 Når gjeldsgraden din går ned, fortjener du bedre rente, så derfor gir vi deg det helt automatisk. Veldig gøy å høre at du også liker pengebruk-funksjonen i appen💯 Ha en energirik dag videre! Hilsen gjengen i Bulder
rask og grei behandling, men litt arbeidsomt å fylle ut alt bare med telefon
Alt i app på mobilen. Lett å ha oversikt. Ble litt kluss med ekstra innbetaling, men rettet seg opp etter en telefon til kundeservice.
Hei Morten, Tusen takk for strålende omtale🤩 Vi synes at banktjenester passer bedre i en app enn i en nettleser, og skal fortsette å bygge den ultimate bankopplevelsen på mobil. Kult å ha deg med oss🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder
Enkelt og søke ja. Ble vurdert og avslag i løpet av 10 sek. Seriøst? Ikke bra
Når vi skal slå inn bank-ID til kona står det bare å "slurer" ingenting skjer!
Gode erfaringer. Litt rotete app med litt mangler men har blitt mye bedre. Det blir en 5 er når appen er ferdig.
Hei Martin! Gøy å høre at du har gode erfaringer. Vi kommer straks ut med oppgraderinger som løfter appen opp enda noen nivåer! Satser på vi får 5'eren fra deg da! :D Hilsen gjengen i Bulder :D
Byttet bank for å slippe å passe på at jeg fikk riktig rente. Så langt meget fornøyd. Bytte av bank gikk enkelt og greit uten store omkostninger. Var spent på hvordan dette skulle bli siden jeg ikke er storbruker av telefon, men det har gått over all forventing. Appen fungerer bra. :-)
Hei Trine! Du har skjønt det! Å passe på at man får riktig rente, ringe banken for å forhandle og noen uker senere lure på om man burde ringe igjen er gammeldags. Vi taper selvsagt inntekt på kort sikt med å gi kunden bedre rente så fort de fortjener der, men vi tror vi vinner på det på lang sikt. For det er noe kundene setter stor pris på - det vet vi fra tilbakemeldinger sånn som dine! Gøy at du får det til å svinge på telefonen! Har du forsøkt å ta bilde av fakturaer du skal betale! Mye enklere enn å trykke inn uendelige KID-numre på datamaskinen din. Hilsen gjengen i Bulder
Sparer mye på renten i forhold til gammel bank. Kundeservice på telefon er veldig god.