Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flyttet boliglånet til Bulder Bank, og det gikk som en drøm. Tok bare noen få dager, enkel prosess. Appen er rask og enkel, man har full kontroll.
Hei Krister Så fint å høre at prosessen gikk som en drøm for dere! Tenk om alle hadde skjønt hvor enkelt det faktisk er å flytte lånet. Hilsen gjengen i Bulder
Enkel og grei prosess med å flytte boliglånet over til Bulder! Har betalt altfor høy rente til min gamle bank altfor lenge – med Bulder slipper man sånt. Herlig og avslappet sjargong underveis i prosessen, og god kundeservice når det har vært behov for det. Hadde foretrukket en desktop-versjon for betaling av regninger osv, men for boliglånet funker appen helt topp! 👍😊
Hei Cecilie! Så bra å høre at prosessen med flytting gikk bra! Helt enig. Vi trenger ikke snakke "banksk" i 2020. La oss heller gjøre det enkelt og forståelig. Har du prøvd fakturascanneren i appen? Da tar du bare et bilde av fakturaen du skal betale. Du kan ta bilde av en papirversjon eller rett på skjermen på datamaskinen din. Da slipper du å fylle ut alt annet enn beløpet. Før gikk jeg fra mobilen til dekstop for å betale regninger. Nå er det faktisk motsatt. Lettere å ta bilde med mobilen enn å trykke endeløse KID-numre på datamaskinen. Sjekk det ut, og gi oss en lyd om hva du synes. Hilsen gjengen i Bulder
Meget fornøyd med rentene på mitt boliglån og oversiktlig og effektiv app.
Har reservert beløp på 1500 kr på fredag og slipper ikke den løs men når jeg ringer inn så sier dem at den er ikke reservert lenger. Det stemmer definitivt ikke! Og i tillegg var boligverdien min på 2230000. I oktober har det i følge bulder vært verdiøkning på 0.92 prosent og dem har senket verdien til 2200000 isteden får å øke verdien med ca 20 000. Kjeltringer!
Hei Ahmet For oppfølging på spørsmålet ditt om reservert beløp er det best om du tar kontakt med oss direkte, så kan vi gå mer i detalj når vi svarer. Når det gjelder boligverdien din så er verdiøkningen du ser i appen på 0,92 % den verdiøkningen du har hatt hele perioden. Altså ikke siste måned. Så slik du beskriver det så betyr det at boligen din har gått ned noe i verdiestimatet siste måned, men 0,92 % opp samlet sett over hele perioden. Husk, når vi justerer for å gi bedre rente når du får bedre belåningsgrad så gjør vi det kun til din fordel. Det vil si, du kan få bedre rente når verdien på boigen din går opp. Men vi gir deg ikke dårligere rente når verdigen på boligen eventuelt går ned i gjen. Hilsen gjengen i Bulder
God rente, veldig oversiktelig, og fint m verdivurdering hver mnd på bolig.
Sikkert greit for dem som lever sine liv gjennom mobilen. Forsøkte å bytte huslån. Gikk ikke da jeg ikke baserer mitt liv på mobiltelefonen. Bruker den kun til samtaler og sms. Useriøst, og diskriminerende.
Hei Oa Det stemmer. Som kunde i Bulder bør du like å gjøre alle banktingene dine på mobilen. Det er det svært mange som gjør! Men, det betyr også at vi ikke kan være den rette banken for alle. Hilsen gjengen i Bulder
Rådgiver anbefalte meg gjøre noe som ikke hang på greip. Stryk karakter! Snertete holdning i tillegg. Flyttet lånet med en gang!
Hei Christian Ojsann, det hørtes ikke ut som en bra opplevelse. Vanskelig for oss å vite hva du mener rådgiveren har bedt deg om å gjøre. Det vi kan si er at rådgiverne våre er en unikt dyktige gjeng, som hele tiden gjør alt de kan for å hjelpe alle som trenger det. Det er også derfor vi er nr 1 på kundeservice her på bytt.no også. Hilsen gjengen i Bulder
Jeg skiftet til Bulder fordi jeg var lei av å måtte argumentere meg til bedre rente i andre banker. Hos Bulder fikk jeg en tydelig og forutsigbar liste over rentenivået. Da slapp jeg å måtte ringe og trygle om lavere rente. Det ordnes automatisk. Hvis du, som meg, liker forutsigbarhet og åpenhet rundt rentenivået er Bulder banken for deg.
Hei Bjørnar! Sant det er fint å slippe å forhandle om lavere rente! Dette har vi gjort fordi vi vet at kundene setter pris på det. Det er din tilbakemelding et bevis på. Vi taper inntekter på det på kort sikt, men tror vi vinner på lang sikt. Ingenting slår fornøyde kunder. Vi høres ut som en god match Bjørnar! Vi skal fortsette å jobbe for at du er fornøyd i Bulder Hilsen gjengen her
Litt dårlig start, men fulgte opp klage, ryddet opp og hørte på mine argumenter -og Bulder Bank skiftet standpunkt. Fantastisk, bli hørt av en bank!👍
Hei "Change" Så bra å høre at du ble hørt. Det burde jo være en selvfølge i denne bransjen, men det er det ikke. Jeg vet ikke hva klagen din gjaldt. Men det viktigste er at du ble hørt - og at du nå er fornøyd. Velkommen til Bulder!👊 Hilsen gjengen her!
Svært effektivt, god kundereise og lettvint. Fantastiske vilkår og rimelig bytte. Husk bate: ikke juster markedsverdi på bolig om du ikke har behov og har e-takst klart
Det er så gøy å høre Hans! Velkommen til Bulder 👊 Hilsen gjengen her
Bulder bank, ingen over eller ved siden. Best på rente og app.
Yes 😃
Banken er ikke klar for å tas i bruk enda.Har hatt masse proglemer med alt jeg skal gjøre. plutselig var kortet mitt fryst uten grunn, online betalinger virket ikke. appen kræsjet daglig i en periode osv. I tillegg så må man kontakte banken for hver lille ting man skal ha. Trenger man en felles konto med ekstra kort? da må man chatte. trenger du hjelp med noen av tingene over? da må man chatte. men er chatten åpen når man trenger den? nei, kort tid på dagen. Kommer nok ikke til å fortsette mine kontoer her.
Hei Raymond Kjipt å høre at dette er inntrykket ditt av oss. Men takk for at du gir beskjed. Det du beskriver med betalinger og at appen krasjer daglig er ikke vanlige problemer. Det høres sånn sett ut som du har vært veldig uheldig med tidspunktet du testet oss ut på. Du har helt rett i at noen av oppgavene løses via chat med support. Det er fordi disse per dags dato løses raskets og enklest for kunden om vi tar det denne veien. Vi har i de siste dagene fjort oppgraderinger som har løftet appen mye. Vi håper du gir oss en sjanse til! Hilsen gjengen i Bulder
Orket ikke krangle med DNB hvert år om å justere boligrenten. Selv om jeg var SAGA (gull) kunde var det et stress. Med Bulder får jeg ikke bare adskillig lavere rente men også rentekutt automatisk så jeg slipper å krangle med banken hver gang renten burde være lavere. Appen er også den beste på markedet selv om den har noen bugs og forbedringspotensiale. Kundeservice svarer kjapt.
Hei Espen! Du har skjønt det! Du skal slippe å passe på banken, og du skal få det du har krav på. Så bra at du liker appen. Vi legger ned utrolig mye arbeid i den og den blir bare råere for hver dag. Nylig gjorde vi flere oppdateringer som løftet appen enda mer. Har du for eksempel sjekket ut "Pengebruk"-funksjonen? Vi skal lage mye mer gøy - og fortsatt holde deg fornøyd! Hilsen gjengen i Bulder
Reklamerast over heile landet skal det men må tydlegvis bu i storbyen skal "roboten" klare å gjere verdivurdering. 4-5 boligsalg innanfor ein radie på 1km siste året var hvertfall ikkje nok..
Hei Ole Det stemmer at vi ikke klarer å fastsette verdi på alle boliger i Norge. Men vi går heldigvis langt utenfor bare byene. Vår automatiserte metode for verdivurdering av boliger dekker ca 80 % av Norge. Skjønner likevel at det er frustrerende for deg når du ikke kan søke lån hos oss. Med 4-5 salg det siste året så er det ikke sikkert du er langt unna at vi kan estimere. Kom gjerne tilbake og sjekk oss ut senere.
Bulder Bank tilbyr lån til varig uføre . Vi byttet til Bulder Bank for2 måneder siden .
Jeg flyttet boliglånet og fikk god hjelp underveis av vennlige rådgivere. Dessverre undervurderer de behovet for nettbank; oversikt og regningsbetaling blir veldig knotete på en liten mobiltelefon. Å flytte alle autotrekk, kontoliste etc. tar evigheter og blir lett feil når du skal gjøre alt via mobil. De har heller ikke en løsning for kredittkort. Jeg endte derfor med å beholde gamlebanken for regninger og daglig bruk, mens bulder får banklånet.
Hei Ulrik Først så må jeg nok skuffe deg og si at vi aldri kommer med en nettbank-løsning. Som du sier går vi for "alt via mobilen". Visste du at du kan ta bilde av avtalegiroene dine i gammel bank med mobilen, og *knips* så har du flyttet dem til Bulder. Det samme kan du gjøre med regninger. Betalt dem med å ta et bilde med appen. Flere kunder velger nå gjøre fakturabetaling via oss, fordi det er enklere å ta bilde med mobilen enn å trykke KID-nummer inn i nettbanken. Men her er preferansene forskjellig. Du må finne ut hva som funker best for deg. Men vit at vi legger all vår prestisje inn i at du skal ha den beste mobilopplevelsen når du åpner Bulder. Hilsen gjengen i Bulder