Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å flytte over huslånet, huslånrente meget lav sammenlignet med andre banker, har høy rente på innskuddskonto sammenlignet med Sbanken jeg var i tidligere. Kundeutbytte i tillegg! Virker som banken virkelig verdsetter sine kunder, jeg håper det forsetter for da blir jeg værende. God app som kan bli pittelitt bedre, tenker da på søkefunksjonen for å finne mottakerkonto i betaleområdet
Hei Kim Det stemmer! Vi verdsetter våre kunder - så glad for å høre at det merkes. Så bra at det opplevdes som enkelt å flytte lånet, og herlig at du har fått lavere rente på boliglånet og spart de unødvendige rentekronene. Vi lover å jobbe knallhardt på videre for at du skal være fornøyd også i fremtiden. Når det gjelder søkefunksjon på betalinger så har vi det. Bare klikk på "Til"-feltet så får du søkefunksjon i toppen av appen. Hilsen alle oss i Bulder :)
Alt er bra med Bulder. Enkel og grei App, gode renter og et pluss at renter blir tilført sparekontoen hver måned. Bra renter på lån, for meg hvertfall. Også gleder jeg meg til å få kundeutbytte.
Hei Lisbeth! Så bra å høre at du er fornøyd med appen, renten, månedlig utbetaling av renter. Det er godt å høre at Bulder funker så bra for deg. Yes! Vi gleder oss til kundeutbytte vi også. Bare en liten uke igjen til det utbetales nå! :) Hilsen alle oss i Bulder :)
Mange bra tjenester og gode avtaler. +Utbytte +Lån
Hei Fornøyd Så bra å høre at Bulder fungerer godt for deg! Jepp i år blir det rekordstort utbytte, og renten våre på boliglån er og kommer til å bli lave. Hilsen alle oss i Bulder :)
Prøvde å bli boliglån kunde og ellers til vanlig bruk i dag, men lån fikk vi ikke. Enda vi har noen millioner i dag som betjenes uten problemer. De tilbyr kun mobilbank, tablet hvis du har fingeravtrykk på enheten. Ellers er det no-go på enheter uten dette. Ingen vanlig nettbank. Appen var jo fresh, aldri sett et sånt UI før. Men dette har også sine minuser, syns det manglet en god del informasjon som jeg får i dag hos min nåværende bank. Rentene er greie de, ikke noe å utsette sånn sett. IPS? Forfallmappe? Utlandsbetaling? Billån? Nei, dette ble et kortvarig forhold, jeg holder meg der jeg er i dag. Kanskje dere må få litt mer tid på dere til å forbedre tjenestene. Heldigvis har vi bedre boliglånsrente der vi er i dag, så vi velger å bli.
Hei Lars Takk for tilbakemeldingen din. Skjønner at det sikkert er skuffende å få avslag på boliglånssøknaden. Med stigende renter, og kostnader generelt har det blitt mye vanskeligere å få et lån generelt sett, sammenlignet med hva det var for noen år siden. Det er fordi bankene må ta høyde for at kostnader og renter kan stige enda mer enn nivået de er på i dag. Det stemmer at vi har puttet alle tjenestene inn i appen og bare appen. Vi har ingen planer om å utvikle en nettbank. Vi trenger alle vårt fokus på å lage Norges beste bank-app. Du finner forfallsmappe hos oss også. Vi kaller den "fremover". Det stemmer at vi ikke kan konkurrere med de store tradisjonelle bankene på bredde i produktuvalget. Vi har for eksempel ikke noen planer om å komme med billån. Det er boliglån og lønnskonto vi er aller best på og det vi foksuerer mest på. Takk for tilbakemeldingen din, selv om det ikke ble full klaff mellom oss denne gangen. Hilsen alle oss i Bulder :)
Godkjenning/Kredittsjekk via Altinn virket ikke. Måtte gå flere runder for å få dette til. Prosessen med å skaffe tilveie et kredittkort tok 2 mnd. Men nå er alt iorden:-)
Hei Johan Det høres ut som du har søkt på et uheldig tidspunkt. Koblingen med Altinn pleier å fungere. Men av og til er det teknisk smårusk. Rart at det tok så lang tid for deg å få kredittkortet. Dette pleier bare å gå noen dager fra du søker til du har det i postkassen. Vi håper du får bedre opplevelser med oss fremover. Hilsen alle oss i Bulder :)
Bulder er en ren "app-bank" så de har ingen fysiske lokaler eller tradisjonell nettbank, så alt må gå via appen. De utvikler, om enn ikke i ett høyt tempo, nye tjenester og har fått på plass ting som Apple-Pay, Bank-ID, fond og kredittkort, men de mangler fremdeles tjenester som utenlandsbetaling og virtuelle kredittkort, og noen ting som mellomfinansiering er bare halvveis implementert så det går via epost og chat og kan ta litt tid, så Bulder føles fremdeles litt beta ut. Jeg flyttet til Bulder fra S-Banken etter DNB-oppkjøpet og det er mange ting jeg savner derifra enda, spesielt en normal nettbank, men det har blitt bedre med tiden.
Hei Raymond! Det stemmer at vi ikke har den samme bredden som mange tradisjonelle banker, eller filialer. Det har vi heller ingen planer om å få. Det samme gjelder nettbank. Vi trenger all vår kraft og fokus på å lage Norges beste bank-app. Mellomfinansiering er vanskelig å standardisere. Det er mange usikre datoer og beløp i sving med boliger som skal selges og kjøpes over denne perioden. Mellomfinansiering fungerer derfor på epost og chat hos alle banker. Men vi har noen spennende planer for fremtiden på akkurat dette. Men vi er ikke helt der ennå. Utenlandsbetaling og virtuelle kredittkort er noe vi ser på akkurat nå. Hilsen alle oss i Bulder :)
Veldig gode betingelser. Raske med å justere renta etter boligverdi og lånegrad.
Hei Håvard Det stemmer. vi justerer renten din slik at du alltid får det beste tilbudet vi kan gi deg. Helt automatisk. Da slipper du den der irriterende prutetelefonen til banken. Så bra å høre at Bulder fungerer bra for deg. Hilsen alle oss i Bulder :)