Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prøvde å bli boliglån kunde og ellers til vanlig bruk i dag, men lån fikk vi ikke. Enda vi har noen millioner i dag som betjenes uten problemer. De tilbyr kun mobilbank, tablet hvis du har fingeravtrykk på enheten. Ellers er det no-go på enheter uten dette. Ingen vanlig nettbank. Appen var jo fresh, aldri sett et sånt UI før. Men dette har også sine minuser, syns det manglet en god del informasjon som jeg får i dag hos min nåværende bank. Rentene er greie de, ikke noe å utsette sånn sett. IPS? Forfallmappe? Utlandsbetaling? Billån? Nei, dette ble et kortvarig forhold, jeg holder meg der jeg er i dag. Kanskje dere må få litt mer tid på dere til å forbedre tjenestene. Heldigvis har vi bedre boliglånsrente der vi er i dag, så vi velger å bli.
Hei Lars Takk for tilbakemeldingen din. Skjønner at det sikkert er skuffende å få avslag på boliglånssøknaden. Med stigende renter, og kostnader generelt har det blitt mye vanskeligere å få et lån generelt sett, sammenlignet med hva det var for noen år siden. Det er fordi bankene må ta høyde for at kostnader og renter kan stige enda mer enn nivået de er på i dag. Det stemmer at vi har puttet alle tjenestene inn i appen og bare appen. Vi har ingen planer om å utvikle en nettbank. Vi trenger alle vårt fokus på å lage Norges beste bank-app. Du finner forfallsmappe hos oss også. Vi kaller den "fremover". Det stemmer at vi ikke kan konkurrere med de store tradisjonelle bankene på bredde i produktuvalget. Vi har for eksempel ikke noen planer om å komme med billån. Det er boliglån og lønnskonto vi er aller best på og det vi foksuerer mest på. Takk for tilbakemeldingen din, selv om det ikke ble full klaff mellom oss denne gangen. Hilsen alle oss i Bulder :)
Godkjenning/Kredittsjekk via Altinn virket ikke. Måtte gå flere runder for å få dette til. Prosessen med å skaffe tilveie et kredittkort tok 2 mnd. Men nå er alt iorden:-)
Hei Johan Det høres ut som du har søkt på et uheldig tidspunkt. Koblingen med Altinn pleier å fungere. Men av og til er det teknisk smårusk. Rart at det tok så lang tid for deg å få kredittkortet. Dette pleier bare å gå noen dager fra du søker til du har det i postkassen. Vi håper du får bedre opplevelser med oss fremover. Hilsen alle oss i Bulder :)
Bulder er en ren "app-bank" så de har ingen fysiske lokaler eller tradisjonell nettbank, så alt må gå via appen. De utvikler, om enn ikke i ett høyt tempo, nye tjenester og har fått på plass ting som Apple-Pay, Bank-ID, fond og kredittkort, men de mangler fremdeles tjenester som utenlandsbetaling og virtuelle kredittkort, og noen ting som mellomfinansiering er bare halvveis implementert så det går via epost og chat og kan ta litt tid, så Bulder føles fremdeles litt beta ut. Jeg flyttet til Bulder fra S-Banken etter DNB-oppkjøpet og det er mange ting jeg savner derifra enda, spesielt en normal nettbank, men det har blitt bedre med tiden.
Hei Raymond! Det stemmer at vi ikke har den samme bredden som mange tradisjonelle banker, eller filialer. Det har vi heller ingen planer om å få. Det samme gjelder nettbank. Vi trenger all vår kraft og fokus på å lage Norges beste bank-app. Mellomfinansiering er vanskelig å standardisere. Det er mange usikre datoer og beløp i sving med boliger som skal selges og kjøpes over denne perioden. Mellomfinansiering fungerer derfor på epost og chat hos alle banker. Men vi har noen spennende planer for fremtiden på akkurat dette. Men vi er ikke helt der ennå. Utenlandsbetaling og virtuelle kredittkort er noe vi ser på akkurat nå. Hilsen alle oss i Bulder :)
Veldig gode betingelser. Raske med å justere renta etter boligverdi og lånegrad.
Hei Håvard Det stemmer. vi justerer renten din slik at du alltid får det beste tilbudet vi kan gi deg. Helt automatisk. Da slipper du den der irriterende prutetelefonen til banken. Så bra å høre at Bulder fungerer bra for deg. Hilsen alle oss i Bulder :)
En praktisk og god Internettbank fin på lån og sparing.
Hei John Godt å høre at du er fornøyd og at Bulder fungerer bra for deg. Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg trengte å litt mer lån og gjorde gjentatte forsøk gjennom appen, men det stoppet opp, og til slutt ga jeg opp og måtte tappe hele bufferkontoen
Hei Leif Var det tekniske grunner til at det stoppet opp, eller fikk du avslag? Husk at du kan kontakte oss, så hjelper vi deg med det du trenger. Hilsen alle oss i Bulder :)
En bank som setter kunden og brukeropplevelsen først. Fine funksjoner i appen gjør det lett å betale regninger, flytte avtalegiroer og generelt holde kontroll på egen og felles-økonomien. Lave renter på lånet, gebyrfritt og kundeutbytte på toppen av dette, gjør tilbudet umulig å matche (med mindre du har spesielle benefits) for andre banker, såvidt meg bekjent.
Hei Julian! Wow! Det var fine ord. Takk! Og det stemmer, vi setter kunden og brukeropplevelsen først. Glad for å høre at du merker det! Herlig å høre at du er fornøyd med funksjonene i appen, at du føler du har kontroll på økonomien og har fått lavere renter på lånet, gebyrfrihet og kundeutbytte. Nå er det bare en liten uke igjen, så kommer årets kundeutbytte inn på konto :D Det er bare å glede seg Hilsen alle oss i Bulder : )