Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Til tross for lån i Norge, som banken burde ha all info om, så får jeg ikke flyttet dette grunnet bostedsadresse i utlandet. Ja, det er nok hvitvaskingsregler o.l som spiller inn, men det er svært svakt at man ikke kan flytte et lån som allerede er i "systemet". Også svært lang tid på tilbakemeldinger og mye svar fra forskjellige personer som trenger ny info hver gang.
Har et hus som er verdt 4 mill. Huset står kun på meg. Har 500.000 i rest gjeld på huset. Ellers INGEN gjeld. Kan ikke flytte lånet til dere da kona MÅ være medlåntaker. Noe ingen av oss ønsker Har også over 100.000 i sparepenger på konto. Håpløst! Byttet bank.
Jeg har vært kunde i S-banken, men da jeg fikk beskjed om oppkjøp fra DnB ble jeg veldig skuffet. Jeg har sett kommentarer fra flere som anbefaler dere. Håper dere ikke faller for fristen å fusjonere med andre. Dette blir spennende, og det begynner bra med oversiktlig App. mvh Kjell-Arne
Hei Kjell-Arne, Strålende å høre at du er fornøyd så langt! Vi skal jobbe knallhardt for å opprettholde det gode førsteinntrykket😎 Hilsen oss i Bulder
Det skal vere ein bank for heile Norge, men det er ikkje tilfelle. Skuldar på digital boligtakst og lite salg i mitt område. Dette gjer det uinteressant å sjekke andre tilbud i banken.
Jeg søkte lån og aldri fikk svar fra banken i 2021.Banken tok aldri kontakt med meg.
Hei Arjas Søknadsprosessen vår er automatisk. Så lenge du fullfører søknaden vil du få et svar med det samme. Hilsen oss i Bulder :)
Fikk først et avslag på mail etter veldig lang behandlingstid tid. Det var tydelig et standard svar som de sender ut til alle som ikke får lån da en så at opplysningene i svaret ikke var i samsvar med mine opplysninger i søknaden. Jeg fikk veldig høy score på kredittvurderingen og skulle bare låne 20 prosent av verdiene på boligen. Tenkte å flytte lånet fra Nordea. Jeg ringte de opp igjen og snakket med en mann og forklarte nærmere min situasjon. Da sa han at han skulle se på søknaden på nytt og lovet å ringe meg tilbake hvilket han aldri gjorde. Lurer jo litt på hvilke kunder banken ønsker å ha. Tydeligvis ikke de med god sikkerhet. Det er helt greit å få avslag, men lang behandlingstid og dårlig kundebehandling gir meg et dårlig inntrykk av banken. Gikk så til Sbanken hvor jeg fikk lånet innvilget raskt og effektivt.
Hei Trond Skjønner at du ikke er fornøyd med opplevelsen din. Vi må se på hva som har skjedd her, for dette er ikke vanlig hos oss. Det håper jeg du tror oss på. Eller se på vurderingen vår her på bytt.no som bevis. Vi liker ikke å skuffe noen, og håper vi får sjansen til å rette opp inntrykket en annen gang. Takk for tilbakemeldingen - selv om du ikke ble kunde hos oss denne gangen. Hilsen alle oss i Bulder :)
Utmerket erfaringer med Bulder bank og renter og gebyrer
Hei Martin, Fantastisk å høre at du er fornøyd med Bulder! Tusen takk for omtalen🤜🤛 Ha en strålende dag videre! Hilsen oss i Bulder