Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rentene er veldig gode og sparekontoen er lett tilgjengelig og oversiktelige. Gikk fra sbanken til bulder og likte bedre oversikten for forfall i sbanken enn bulder. Men det er en vanesak. Savner og at man selv kan endre forfallsdato på diverse abonnement som mobil og Netflix. I forrige bank kunne man endre forfallsdatoen selv, mens i bulder kan man ikke det. Vært i kontakt med bulder et par ganger og er veldig fornøyd med kundeservicen. Angrer ikke på at jeg skiftet bank.
Brukte lang tid på overføringer fra vipps. Dette var irriterende.
Jeg vil sterkt stille meg ved utsagnet til denne kunden, så vær snill å la oss velge å slå av dette rotet! (Skjermdump fra innlegg her) : 1. Øsker at det kun ligger reelle fakturaer i kontoen. At det ligger forventet betaling gjør det vanskelig å ha oversikt. Ofte ligger de feil, dobbelt (både faktura og forventet) , etter at de er betalt ligger de fortsatt som forventet, eller det ligger forventet faktura som ikke skal komme. Har prøvd å venne meg til, men blir sittende å regne manuelt for å få oversikt. Kunne eventuelt ligge helt adskilt fra min pengebeholdning. 2. Det burde være enklere å ta en faktura som ligger til forfall og gjøre om til avtaleiro.
Byttet fra DnB og kunne ikke vært mer fornøyd! Så enkel å forstå og funksjoner jeg ikke visste jeg trengte som faktisk er bra.
Solid bank og app. Ok vilkår, kunne gjerne hatt like lav rente som landkreditt/sbanken.
Bulder er enkel å bruke og gir meg en god oversikt over hva jeg har på konto og en god oversikt over regningene mine.
Liker banken, rett og slett. Mobilbanken er oversiktelig og lett å manøvrere i.