Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg hadde lyst å prøve banken, men jeg har visst feil mobil og det er ikke mulig å identifisere seg uten fingeravtrykk...kanskje like greit siden jeg heller vil ha nettbank uansett.
Hei Christine Vi skjønner det. Bulder passer nok ikke perfekt for alle. For å få den beste opplevelsen av Bulder må du har en nyere telefon som har fingeravtrykk eller ansiktsgjenkjennelse. Vi vil bygge den ultimate mobilopplevelsen for bank - og da er det å ikke bygge en nettbank med innlogging i nettleser et aktivt valg vi har gjort for å fokusere utviklingskraften og fokuset vårt på mobil. Hilsen alle oss i Bulder:)
Prøvde å opprette sparekonto, noe som ikke skal kreve noe annet produkt ifølge opplysningene banken har sendt til finansportalen.no. Når jeg opprettet konto fikk jeg opp info om "Bulder Startpakke" til 275 kr i året. Dette så for meg ut som reklame for et annet produkt, men det visste seg at dette var info om gebyr. Etter å ha vært kunde i en time endte det med utfylling av angreskjema. De skriver "Ingen begrensninger på uttak eller annet tull" på sin nettside om sparing, men dette er det største tullet jeg har opplevd fra en bank.
Hei Kristoffer De 275 kroner er årsavgift for kortet. Kortet er gratis første år, og du kan til enhver tid slette det, om du ikke bruker det. De 275 kronene har ingenting med sparekonto å gjøre. Hilsen oss i Bulder
Veldig bra hvis du klarer deg med mobil og app. Byttet fra sbanken for 8 mnd tilbake. Men du må foreløpig ha en annen bank ved kjøp av fond/aksjer. Var veldig enkelt og bytte bank.
Hei Børre! Så bra å høre at det var enkelt å bytte bank og at du er så fornøyd som du er. Fondsløsningen vår er rett rundt hjørnet. Vi kommer ikke til å komme med en løsning for kjøp av aksjer. Så for den delen bør du beholde den andre banken du også bruker. Velkommen til Bulder! Hilsen alle oss :)
Beste renten på boliglån, betaler ut utbytte, meget rask kundeservice over telefon. Appen er også veldig informativ og oversiktlig. Trenger vel ikke skrive noe mer. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg byttet.
Hei Stian! Så bra å høre at du er fornøyd med renten, utbytte, kundeservice og appen!! Vi jobber hardt for du skal ha opplevelsen du beskriver. Velkommen til Bulder, vi skal fortsette å gjøre sånn at du aldri angrer på å flytte til oss. Hilsen alle oss i Bulder :)
Helt uaktuellt å bytte til en bank som for det første ikke har nettside og for det andre _krever_ fingeravtrykk! Falsk trygghet. Det er IKKE sikrere (kun lettere/mer praktisk for de som faktisk har en avleser for fingeravtrykk på mobilen) enn et godt passord eller bankId. Får et utrolig dårlig inntrykk for selskaper som tar avgjørelser som dette. No go for meg
Kundeservice svarer svært raskt, og er positive og flinke. Veldig enkel prosess å bli kunde og flytte lån til.
Hei Kristian, Ingenting gjør oss gladere enn tilbakemeldinger som dette! Strålende å høre at du er fornøyd med både appen, flytteprosessen og den dyktige supportgjengen vår. Velkommen skal du være til Bulder😎
Har søkt å få flytte over lånet fra S-Bank , men leiligheten står reg .på samboer , men vi har felles økonomi , og hun er medlånetaker på lånet i S-Banken. det viser seg å være veldig vanskelig , til tross for at vi har et slikt lån fra tidligere. For å kunnr få lån , må vi begge være eiere av boligen , noe jeg tror denne banken er helt alene om. Så for meg , slett kundeservice.!!