Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De overrasker gang på gang med bedre løsninger og service enn forventet. Kuul oppleve å være kunde.
Hei Stein Hehe! Så gøy at vi kan overraske deg gang på gang. Vi legger ned mye arbeid i å skape bedre løsninger og ha en god service. Da er det godt å få tilbakemeldinger som denne fra deg, som vi ser at vi er på sporet av noe bra. Vi satser på å overraske deg positivt mange ganger til :) Hilsen alle oss i Bulder :)
Arrogante, direkte spydige, svarer ikke, finner ikke ut av noe. Oppsigelse av konto funker ikke. Lang svar tid på lån. Har du ikke lån fra før kan du glemme å få lån. Prioriterer kunder som ikke er kunde i Bulder.
Hei Cat Vi er lei oss for å høre at du har opplevd svarene våre arrogante og at du føler du ikke har fått hjelpen du trengte. Takk for tilbakemeldingen, vi ser alltid på hvordan vi kan bli bedre. Når det gjelder at du må ha lån for å få lån, så stemmer det. Vi flytter eksisterende boliglån. Vi har per i dag ikke noe tilbud for å ta opp nytt boliglån i forbindelse med kjøp av bolig. Hilsen oss i Bulder
Bare pluss å si om bulder bank lurer jeg på or så får jeg svar fort på det 😊😊
Hei Kenneth Godt å høre at du er fornøyd med flytteprosessen og fikk hjelpen du trengte. Velkommen til Bulder! Hilsen alle ossi Bulder :)
Skulle øke boliglån med noen få kroner. De tar ikke bonuser som en del av lønn. Vil jo være veldig vanskelig for alle som har en lønn som både går på bonuser og fast lønn å få lån eller øke det.
Hei Espen Er det lenge siden du forsøkte å øke lånet? I så fall kan det hende du får et annet svar om du forsøker igjen. Med stigende renter og kostander generelt så er det mange kunder i mange banker som ikke nødvendgivsi ville klart å få godkjent sitt eksisterende lån om de søkte om det i dag. Bankene må ta høyde for at renten skal stige på toppen av dagens nivå, og i tillegg ta hensyn til at prisen på andre ting også har blitt dyrere. Det gjør det generelt vanskeligere å få et lån i dag, enn det var for noen år siden. Håper du finner ut av det, og kontakt oss om du trenger hjelp til noe. Hilsen alle oss i Bulder:)
Overgang til Bulder var overraskende enkel. Men så søkte jeg om å øke lånet. Det har gått en over en måned nå uten at jeg har fått svar. Jeg kan heller ikke finne noe bekreftelse på mottatt søknad. Tok kontakt med Bulder og de ba meg vente på svar. Fikk inntrykk av at min søknad var glemt. Så tok jeg kontakt igjen forrige uke for å endre på lånet til et mye mindre sum slik at jeg kunne by på en eiendom med kort frist. Da fikk jeg igjen beskjed om å vente og damen på kundeservice svarte ikke på det jeg spurte om, men repeterte bare at jeg får svar når jeg får svar. Så nå ser jeg meg nødt til å overføre lånet igjen for å få dekket lånebehovet, slik at jeg ikke går glipp av eiendommen. Jeg skulle ønske de var høfligere og mer service innstilte på kundeservice, og jeg skulle ønske man fikk endret lånet med mindre beløp med automatisk saksbehandling. Eller at man fikk kontinuerlig tilbakemelding på hvor lenge det er til de behandler søknaden.
Hei Khan Takk for tilbakemeldingen din. Vi forstår at dette var frustrerende. Sånn skal du ikke oppleve en søknad om å øke lånet. Vi skal gå gjennom systemet og se hva som har skjedd her. Beklager om du har opplevd oss som uhøflige eller ikke har fått den hjelpen du trengte. Hilsen alle oss i Bulder :)
Har nettopp byttet til Bulder og er super fornøyd med prosessen ifbm overgangen. Appen og brukervennligheten, og ikke minst konkurransedyktig rente gjør at jeg totalt sette er meget godt fornøyd så langt.
Hei Øystein Så bra å høre at du er fornøyd med flytteprosessen, appen, brukervennligheten og renten! Det er godt å høre at Bulder fungerer så bra for deg. Vi skal jobbe knallhardt på for å holde deg like fornøyd i fremtiden. Hilsen alle oss i Bulder :)
Har søkt om lån men fått avslag. Dette er helt ok. For å søke om lån må man laste ned Bulder app. Man blir da automatisk kunde og får tilsendt kort. Hvis man får avslag på lån ønsker man jo ikke å ha noe med banken å gjøre. Så hvorfor i all verden har dere denne praksisen, dette er jo godt gammelt bondefangeri. Sak allerede sendt Forbrukertilsynet.
Hei Tore Her har du misforstått. Du behøver ikke laste ned Bulder-appen for å søke om lån. Her skiller vår søknad seg fra de aller fleste andre boliglånssøknader i Norge. Helt siden Bulder åpnet for boliglånssøknader i 2019 har det vært praksis at alle skal kunne søke uten å måtte laste ned appen eller måtte være kunde :) Hilsen oss i Bulder :)