Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt huslån i DNB i 25 år, har det siste blitt så misfornøyd med DNB og nettbanken at jeg valgte å bytte til buldre men det skulle vise seg at de ikke var interessert i å overta mitt boliglån så vet ikke helt hvor lenge jeg kommer til å bruke Buldre
God og enkel mobilbank, meget bra erstatning for gamle Skandiabanken.
Enkelt og veldig greit. Og lett og kjøpe extra hvis en har en mnd en kan sette av litt mer.
Fantastisk bank med utrolig imøtekommende kundebehandlere og et ekte ønske om å være en god bank med stadig kunderettet utvikling!
Forlot Skandiabanken da denne ble ødelagt av DNB. Bulder er OK, stort sett godt fornøyd. Men appen er ofte ulogisk i bruk, opsjoner man nesten aldri bruker (som "Bestill kort", "Del konto" mm.) er mer synlige enn liste over siste transaksjoner. Virker uferdig og lite gjennomtenkt. Men den gjør stort sett jobben.
Utmerket bank. Bra innskuddsrente. Lett app å navigere i.
Jeg ønsker å få faktura på utestånede kreditt som e faktura. I steden sender Bulder meg papirfaktura til min postkasse og belaster meg med et gebyr på 35 kr. Både direkte i nettbanken og på papirfakturaen. Siste henvendelse var treide måned i trekk jeg har henvendt meg ang dette. Hver gang tilbakebetaler de gebyret og bedyrer at neste måned vil det komme e faktura.. Jeg venter spent om det skjer fra neste måned...