Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei med erfaring fra bla S banken og andre finansaktører vedr div Fond ved investering og sparing er dette for dårlig hos Bulder. Jeg la inn en ordre på 4 forskjellige Fond og endte med en ordre på 8 stk !? Da jeg oppdaget dette forsøkte jeg en tilbakemelding på chat om kvelden uten at det rettet seg. Samtidig hvorfor har dere hos Bulder bare AKS Fond? Ellers virker banken grei nok selv om noen løsninger på nettsidene virker mest å være salgsplakater mot nye kunder mens seriøsbank informasjon ikke er så viktig
Hei Knut Det stemmer at fondsutvalget vår per i dag ikke er gigantisk dersom du er på jakt etter det bredeste utvalget. Vi ønsker å ha fondssparing som en del av totalpakken til kunder som ellers er fornøyd med boliglånet og appen vår. Du har helt rett i at nettsidene våre først og fremst henvender seg til nye kunder. Dette er fordi eksisterende kunder oppsøker oss i appen, der finner du god informasjon for deg som kunde. Vi har også en FAQ-seksjon og hjelpesider på nettsiden dersom du har spørsmål du lurer på. Hilsen alle oss i Bulder:)
~ Lett og forståelig app ~ kundeutbytte ~ digger dere
Hei Mona! Herlig å høre! Vi digger deg også :) Hilsen alle oss i Bulder:)
Husholdningen vår ønsket en bank med mulighet for å ha sparemål for løst og fast -eks. "Konfirmasjon", "Permisjon", "Feriekonto" etc.. Et stort pluss for oss er og at vi ikke trenger å besøke banken i nettleser, men at Bulder-appen er tilgjengelig i App Store på iPhone, iPad og Macen vår -dette elsker vi! Det er gøy at bulder har et roadmap som gir kundene innsikt i hva de jobber med, men dette oppdateres alt for sjelden, selv om vi har meldt oss på interesseliste har vi ikke fått noen oppdatering rundt eks. "Virtuelle kort".. Vi har ikke flyttet boliglånet vårt til Bulder, dette fordi vi får bedre vilkår som LO-kunde hos Sparebank1 så det er absolutt ting Bulder kan jobbe med å forbedre inn i fremtiden.
Hei Thomas! Så bra å høre at dere digger måten sparing fungerer på i Bulder. Helt enig, det er gøy og motiverende å kunne være veldig konkret i hva man sparer til. Ikke minst muligheten til å legge inn bilder eller GIF på hver ting man sparer til. Herlig å høre at dere liker at vi er app-basert. Det passer ikke for alle, men veldig godt for de som liker det. Når det gjelder virtuelle kort så er grunnen til at dere ikke har hørt noe, at det ikke er noe nytt der enda. Dette er noe vi planlegger å komme med. Men vi kan ikke gi noen nøyaktig dato for når vi vil være klar med det. Er du sikker på LO-avtalen gir deg lavere rente enn vi kan tilby? Det ser ikke sånn ut på sammenligningen jeg ser på, men jeg vet ikke nøyaktig hvilken avtale du har. Du ser våre renter på https://www.bulder.no/om-oss/priser/ Hilsen alle oss i Bulder :)
Jeg "renteshoppet" rundt omkring og da kom Bulder bank opp som en av de (da) best på sparerente. Flyttet sparepengene over til Bulder bank og da fungerte innloggingen med min gamle telefon. Da mobilen min sa takk og farvel måtte jeg bytte telefon og satte på skjermbeskyttelse, ble det plutselig umulig å logge seg inn på Bulder Bank via fingersvtrykk. Som flere andre har nevnt har kun biometri sine begrensninger i slike tilfeller. Jeg ville satt stor pris på om dere kan åpne opp for andre innloggingsmuligheter. Jeg har også opplevd at appen (på min gamle telefon) var "åpen" og klar til bruk bare jeg var inne på mobilen min (ikke låst opp appen m fingeravtrykk). Dette synes jeg er altfor lett tilgang til Bulder Bank. Som en trygghet for meg, ønsker jeg at det må ihvertfall foretas en innlogging i tillegg til den innloggingen jeg har på min telefon slik jeg har de hos alle de andre bankene mine. Siden dere faktisk lytter til kundene dere 👍👌 så regner jeg med at dette er noe dere tar tak i kjapt. Lykke til videre med utviklingen av Bulder bank til Norges Beste Bank.
Hei Tone Vi har brukt biometri (fingeravtrykk/ansiktsgjenkjenning) fordi det er den sikreste og raskeste innloggingsmetoden. Men, det er flere som deg - og spesielt med Android-telefoner, som har opplevd frustrasjon med innlogging med fingeravtrykk. Derfor jobber vi nå med å utvikle en biometri-fri innloggingsmetode som et alternativ. Når det gjelder at appen oppleves som for lett å komme inn på. Altså at den er åpen når telefonen er åpen - så er dette noe du kan velge selv. I Bulder-appen klikker du på "Min Bulder", så på tannhjulet oppe til høyre, og deretter på "sikkerhet og utlogging". Der har du tre ulike sikkerhetsnivå du kan velge mellom. Takk for innspillene dine, Tone. Som du sier, vi lytter faktisk til kundene og derfor kommer det snart et alternativ til biometri for innlogging i appen. Hilsen alle oss i Bulder :)
Renten på sparekonto er god. Innlogging v.h.a. fingeravtrykk er ok når det fungerer (maling, liming, hagearbeid..kan tidvis påvirke fingeravtrykk). Trenger innlogging v.h.a. kode og passord som alternativ. Uansett må sikkerhet ved uttak fra konto ha høyeste sikkerhet i disse tider da man ikke kan stole på email, sms og telefonhenvendelser.
Hei Svein Så bra at du er fornøyd med sparekontoene dine i Bulder. Det er flere som deg, som opplever frustrasjon med innlogging med fingeravtrykk. Dette gjelder spesielt for Android-telefoner. Derfor utvikler vi nå en biometrifri innlogging som et alternativ. Dette vil hjelpe når jobbefingrene ikke får åpnet appen. Angående sikkerhet så har du tre sikkerhetsnivå du kan velge mellom i appen. Du finner dem ved å trykke på "Min Bulder", så på tannhjulet oppe til høyre og deretter på "Sikkerhet og utlogging". Takk for gode innspill! Hilsen alle oss i Bulder :)
En god bank med gode betingelser. Hyggelige folk som hjelper en som snart er pensjonist og kanskje er en smule analog :) Venter på mulighet til å logge meg inn via PC....
Hei Pål Så bra du er fornøyd med Bulder. Rådgiverne våre er super hyggelige folk. Så analog kan du ikke være om du trives godt med Bulder :) Vi har ingen planer om å bygge tradisjonell nettbank. Dette er et aktivt valg. Vi investerer all vår tid og kraft i appen, slik at du skal kunne gjøre alle dine bankting der på en suveren måte. Hilsen alle oss i Bulder :)
Coming from other countries I feel like it's a fairly lazy approach to challenger bank. A few things that are super annoying 1. There's no website, even though there's a web app. The developers can't deploy for web, fairly 🙈 2. The UI is a bit all over the place, like I just want a list of my accounts, don't want to tap around to find savings. 3. There's no English or other languages. It's not hard to do translations for an app.. literally just a language key map that would take a few days at most.. Lazy. 4. It's annoying to contact support on the app, the chat feature with a mobile keyboard ufff.
Hello Olly 1: Not building a web based banking service is an active choice. We focus all our attention and resources on building the best banking app possible. The reason why it is possible to apply for a mortgage on our website is that we want you as a user to be able to apply without having to be a customer first. 2: It's hard to make a UI that everyone love. Many of our customers love the UI, and some like you would like it to be different. We do constant tweaks and improvements based on customer feedback. Thanks for your thoughts on accounts and savings. 3: We are considering an english version of the app. 4: Agreed. The chat feature is not good enough as it is today. Best regards from all of us in Bulder :)