Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg skiftet til Bulder fordi jeg var lei av å måtte argumentere meg til bedre rente i andre banker. Hos Bulder fikk jeg en tydelig og forutsigbar liste over rentenivået. Da slapp jeg å måtte ringe og trygle om lavere rente. Det ordnes automatisk. Hvis du, som meg, liker forutsigbarhet og åpenhet rundt rentenivået er Bulder banken for deg.
Hei Bjørnar! Sant det er fint å slippe å forhandle om lavere rente! Dette har vi gjort fordi vi vet at kundene setter pris på det. Det er din tilbakemelding et bevis på. Vi taper inntekter på det på kort sikt, men tror vi vinner på lang sikt. Ingenting slår fornøyde kunder. Vi høres ut som en god match Bjørnar! Vi skal fortsette å jobbe for at du er fornøyd i Bulder Hilsen gjengen her
Litt dårlig start, men fulgte opp klage, ryddet opp og hørte på mine argumenter -og Bulder Bank skiftet standpunkt. Fantastisk, bli hørt av en bank!👍
Hei "Change" Så bra å høre at du ble hørt. Det burde jo være en selvfølge i denne bransjen, men det er det ikke. Jeg vet ikke hva klagen din gjaldt. Men det viktigste er at du ble hørt - og at du nå er fornøyd. Velkommen til Bulder!👊 Hilsen gjengen her!
Svært effektivt, god kundereise og lettvint. Fantastiske vilkår og rimelig bytte. Husk bate: ikke juster markedsverdi på bolig om du ikke har behov og har e-takst klart
Det er så gøy å høre Hans! Velkommen til Bulder 👊 Hilsen gjengen her
Bulder bank, ingen over eller ved siden. Best på rente og app.
Yes 😃
Banken er ikke klar for å tas i bruk enda.Har hatt masse proglemer med alt jeg skal gjøre. plutselig var kortet mitt fryst uten grunn, online betalinger virket ikke. appen kræsjet daglig i en periode osv. I tillegg så må man kontakte banken for hver lille ting man skal ha. Trenger man en felles konto med ekstra kort? da må man chatte. trenger du hjelp med noen av tingene over? da må man chatte. men er chatten åpen når man trenger den? nei, kort tid på dagen. Kommer nok ikke til å fortsette mine kontoer her.
Hei Raymond Kjipt å høre at dette er inntrykket ditt av oss. Men takk for at du gir beskjed. Det du beskriver med betalinger og at appen krasjer daglig er ikke vanlige problemer. Det høres sånn sett ut som du har vært veldig uheldig med tidspunktet du testet oss ut på. Du har helt rett i at noen av oppgavene løses via chat med support. Det er fordi disse per dags dato løses raskets og enklest for kunden om vi tar det denne veien. Vi har i de siste dagene fjort oppgraderinger som har løftet appen mye. Vi håper du gir oss en sjanse til! Hilsen gjengen i Bulder
Orket ikke krangle med DNB hvert år om å justere boligrenten. Selv om jeg var SAGA (gull) kunde var det et stress. Med Bulder får jeg ikke bare adskillig lavere rente men også rentekutt automatisk så jeg slipper å krangle med banken hver gang renten burde være lavere. Appen er også den beste på markedet selv om den har noen bugs og forbedringspotensiale. Kundeservice svarer kjapt.
Hei Espen! Du har skjønt det! Du skal slippe å passe på banken, og du skal få det du har krav på. Så bra at du liker appen. Vi legger ned utrolig mye arbeid i den og den blir bare råere for hver dag. Nylig gjorde vi flere oppdateringer som løftet appen enda mer. Har du for eksempel sjekket ut "Pengebruk"-funksjonen? Vi skal lage mye mer gøy - og fortsatt holde deg fornøyd! Hilsen gjengen i Bulder
Reklamerast over heile landet skal det men må tydlegvis bu i storbyen skal "roboten" klare å gjere verdivurdering. 4-5 boligsalg innanfor ein radie på 1km siste året var hvertfall ikkje nok..
Hei Ole Det stemmer at vi ikke klarer å fastsette verdi på alle boliger i Norge. Men vi går heldigvis langt utenfor bare byene. Vår automatiserte metode for verdivurdering av boliger dekker ca 80 % av Norge. Skjønner likevel at det er frustrerende for deg når du ikke kan søke lån hos oss. Med 4-5 salg det siste året så er det ikke sikkert du er langt unna at vi kan estimere. Kom gjerne tilbake og sjekk oss ut senere.