Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En bank som setter kunden og brukeropplevelsen først. Fine funksjoner i appen gjør det lett å betale regninger, flytte avtalegiroer og generelt holde kontroll på egen og felles-økonomien. Lave renter på lånet, gebyrfritt og kundeutbytte på toppen av dette, gjør tilbudet umulig å matche (med mindre du har spesielle benefits) for andre banker, såvidt meg bekjent.
Hei Julian! Wow! Det var fine ord. Takk! Og det stemmer, vi setter kunden og brukeropplevelsen først. Glad for å høre at du merker det! Herlig å høre at du er fornøyd med funksjonene i appen, at du føler du har kontroll på økonomien og har fått lavere renter på lånet, gebyrfrihet og kundeutbytte. Nå er det bare en liten uke igjen, så kommer årets kundeutbytte inn på konto :D Det er bare å glede seg Hilsen alle oss i Bulder : )
Var veldig hyggelig og oversiktlig å bytte til. Flott å ikke måtte prute på renta.
Hei Ny Så bra å høre at du er fornøyd og likte å bytte til Bulder. Ja, er det ikke fint å slippe den kjipe prutetelefonen? Hos oss får du alltid den beste renten vi kan gi deg. Helt automatisk. Hilsen alle oss i Bulder :)
Avslått søknad med under 75 prosent belåningsgråd med pant i sentrumsnær leilighet i Bergen sentrum og lånesum som var lavere enn to ganger netto årsinntekt. Avslaget besto videre i standardtekst. Hjelper lite med enkle løsninger og billige avaterte renter hvis Bulder ikke klarer å innvilge et beskjedent boliglån engang.
Hei Byråkraten Skjønner at det er skuffende å få avslag på boliglånet. Vi kan ikke svare på hvorfor det skjedde i ditt tilfelle. Men det kan være mange grunner til at en søknad blir avslått. Vi lever av å låne ut penger, så vi å låne til så mange som mulig - så lenge de faller innenfor kriteriene våre. Av og til kan disse være litt firkantet. Om du synes det er veldig rart at du fikk avslag, må du gjerne ta kontakt med oss så vi kan undersøke saken. Hilsen alle oss i Bulder :)
Bulder har en flott mobilbank, beste jeg har sett i mitt liv så langt! Dessverre er det laaaang ventetid på å få kontakt med banken via chat eller telefon. Aktivering av BankID er veldig trøblete og komplisert, får masse feilmeldinger og må få gjenåpnet BankID på grunn av at den blir sperret. Veldig overkomplisert og dårlig system. Brukte 2 dager på å få dette aktivert!
Enkel og oversiktlig app Kule funksjoner Fin oversikt på månedlig bruk, og hva som er til overs.
Hei Seb Glad for å høre at du liker appen, funksjonene og at Bulder fungerer bra for deg. Hilsen alle oss i Bulder :)
Overraskende god rente, svært intuitiv, oversiktlig og moderne app og tilgjengelig for Apple Pay. Da jeg lastet ned og begynte å bruke appen innså jeg hvor utrolig mye unødvendig og rotete informasjon man finner i andre banker (DNB for min del). Kan virkelig ikke anbefale å bytte til Bulder nok.
Hei Magnus Så bra at Bulder fungerer godt for deg! Moderne, intuituv og med gode renter. Det oppsummerer godt hva vi ønsker å være for deg som kunde. Vi skal jobbe knallhardt på for å holde deg like fornøyd i fremtiden! Hilsen alle oss i Bulder :)
De overrasker gang på gang med bedre løsninger og service enn forventet. Kuul oppleve å være kunde.
Hei Stein Hehe! Så gøy at vi kan overraske deg gang på gang. Vi legger ned mye arbeid i å skape bedre løsninger og ha en god service. Da er det godt å få tilbakemeldinger som denne fra deg, som vi ser at vi er på sporet av noe bra. Vi satser på å overraske deg positivt mange ganger til :) Hilsen alle oss i Bulder :)