Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Intiutiv og enkel å bruke. Gode rentebetingelser. Anbefales.
OK boliglånsrente, litt rente på brukskonto og grei rente på sparekonto. Veldig simpel bank så du må være kunde i en annen bank hvis du skal gjøre noen større krumspring. Antageligvis bygget på et gammelt banksystem så enkelte interne transaksjoner bruker dem fort to dager på å utføre. Langt unna Sbanken før DNBs slakt.
Utgangspunktet en bra bank opplevelse med rask saksbehandling av lånesøknad og evt refinansiering. Men har en del problemer med bank appen som krasjer ~ikke oppdateres tilstrekkelig med saldo og legger inn forventet betaling på regninger er betalt og skaper usikkerhet om de trekkes to ganger. Når det gjelder boliglån så er renten grei men har et større problem. Men banken justerer boligverdien løpende ut i fra en prisindeks som for meg er nedjustert flere ganger pga belåningsgrad i området 50 % og medfører usikkerhet om min belåningsgrad og rente. Medfører at jeg må løpende innhente takst fra eiendomsmegler for å beholde den laveste renten. Og denne type med usikkerhet om saldo og rentenivå skaper enn utrygghet og og uforutsigbarhet for bankkunden.
Liker appen godt. Bruker den både til sparing og hverdagskonto. Vil gjerne søke boliglån også, men har ventet på svar fra dere i snart 6 måneder.
Får avslag på kredittkort! Inntekt på over 900.000,- Får ikke manuell behandling/vurdering. Aldri hatt betalingsanmerkninger!
Ser at banken følger med verdivurdering og føler meg tatt godt vare på som kunde .
Veldig enkel bank å forholde meg til. Jeg sender melding på FB eller via app og får svar fort. Er det noe som haster ringer jeg og får god hjelp med en gang. Vært kunde i mange år og er veldig fornøyd, og det hjelper litt at kundeutbyttet mitt fra banken var på over kr.14.000,- i år. Gledelig overraskelse!!!