Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
For det første tar banken pant i hele boligens verdi, uavhengig av størrelse på lån. De er umulige å komme i kontakt med, både på mail, chat og telefon. Et lån som skulle ta noen dager å effektuere tok nesten to uker! Du får lav rente, men det er det!
Effektiv og rask saksbehandling med gode priser
Hei Geir, Tusen takk for en strålende omtale! Enkle, raske prosesser og lav rente er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere, så det er fint å få tilbakemelding på at det fungerer😎 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Har eget lån i Bulderbank som kun jeg skal betale på, og søkte om å flytte over et felles boliglån som jeg har sammen med samboer. Fikk avslag da Bulderbank kun godtar at en har ett lån hos de, noe som blir veldig upraktisk og umulig for en god del kunder. Bulderbank bør åpne opp for at en kan ha flere lån hos de. Ellers er jeg fornøyd med rente og kundebehandling på det ene lånet jeg har der.
Lettvint å bytte til gode betingelser. Hadde også litt kontakt med kundeservice, og fikk gode svar på det jeg lurte på. Morsom app!
Hei Stian, Så kult at du er fornøyd😎 Tusen takk for fin omtale. Hilsen gjengen i Bulder Bank
Deilig med en bank som skjønner oss kunder og hva som er viktig. Renten ble skrudd ned to-tre dager etter at NB satte ned styringsrenten - helt uten mas fra min side. Enkelt, moderne og dynamisk. Fortsett sånn og jeg er kunde i mange år!
Hei Andreas, Dette er som musikk i våre ører🤩 Enkle løsninger og lav rente er akkurat det vi jobber knallhardt for å levere. Og vi lover at du skal måtte prute for å få renten du fortjener hos oss. Takk for strålende tilbakemelding! Hilsen gjengen i Bulder Bank
Vi ble lei av å måtte mase og kjempe for hver potensielle reduksjon i renter hos vår tidligere bank. Bulder Bank fremsto derfor som et mer moderne, mer innovativt og ikke minst rimeligere alternativ. Etter bytte av bank er vi svært fornøyde og angrer ikke ett sekund. Ansikt til ansikt dialogen med forrige bank var jo for oss nesten kun rundt renteforhandlinger, og det slipper vi nå uansett. Korrespondansen med Bulder Bank har vært på chat, telefon og mail og vi savner ikke den såkalte "faste saksbehandleren" da Bulder gir rask tilbakemelding og god service. Må også nevne at appen er milesvis fra vår forrige bank, til tross for noen tekniske utfordringer som følge av mange nye kunder. Flere av bankens/appens funksjoner er fortsatt merket som "kommer", men det meste er allerede tilgjengelig, og vi gleder oss til at flere funksjoner blir tilgjengelige i nærmeste fremtid.
Hei, Du har skjønt det, Audun. Hos oss skal du slippe å prute på renten. Vi sjekker lånesaldoen din og verdien på boligen din én gang i måneden, og justerer ned renten når du fortjener det😊 Det er ekstra gøy at du liker appen vår så godt. Den er stadig under utvikling, og nye funksjoner vil komme fortløpende, blant annet innenfor sparing og visning av pengebruk, så stay tuned🙌 Hilsen gjengen i Bulder Bank
Bestemte meg for å prøve Bulder Bank etter å ha vært trofast kunde hos en norsk bank-gigant i over 20 år. Overgangen ble litt utfordrende da det automatiske søkesystemet haltet litt og papirer måtte sendes på Mail. Men når byttet endelig ble gjort... å herre min for en bank. Laveste rente man kan få i noen norsk bank foruten fordelsprogrammer og spesialbehandling (som jeg selvfølgelig aldri har opplevd) og fokuset på å skape den beste mobilbankbrukerne er helt klart en fordel. Det kunne gått litt raskere men når jeg sparer nær 1000kr i mnd. På renteforskjellen fra gamle banken så kan jeg leve med det. Kundebehandlingen er også veldig bra. Ser frem til mange trofaste år i denne banken hvis de forutsetter å lede an med lav rente og fremtidsrettede løsninger.
Hei Eirik, Tusen takk! Slike tilbakemeldinger gjør oss enda mer motivert til å fortsette å bygge enkle og raske løsninger, og å utfordre bankbransjen på vegne av kundene våre😎 Fantastisk at du sparer så mye på å bytte til oss, ingenting er bedre enn det🤜🤛 Hilsen gjengen i Bulder Bank