Bulder opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Negativt: 1. Kun mulig med hvit skrift på svart bakgrunn, noe som er vanskelig å lese for enkelte av oss. Har ønsket meg hvit bakgrunn og mørk skrift flere ganger gjennom tilbakemeldingsfunksjonen, men skjer ikke noe. 2. Altfor mange trykk på noe som burde være enkle grep. For eksempel for å se kontonummer til en konto. Eller å se kortinformasjon. 3. Veldig irriterende at det ikke går an å skru av "forventede" trekk. Ser flere andre har nevnt det også, at det er uoversiktlig når de ofte ligger dobbelt. 4. Regningsbetaling kunne vært mye enklere ved for eksempel mulighet for å scanne regning, eller at tastaturet endrer seg til tall når man skriver inn kontonummer til betaling. 5. Ikke fullt så viktig, men likevel irriterende: Man får ikke sett desimaler uten at man trykker seg inn på en transaksjon. Positivt: 1. God rente på sparekonto. 2. Enkelt å overføre penger til/fra egne kontoer.
Hei Elisabeth Takk for grundig og god tilbakemelding. 1. Vi har for øyeblikket bare "dark mode" i appen vår. Det er flere enn deg som har ønsket endring her, men i vår siste kundeundersøkelse var andelen som ønsket dette lavere enn vi hadde forventet. Og så lav at vi for øyeblikket prioriterer andre ting. 2. Du finner kontonummeret til en konto ved to trykk. Først trykke på kontoen det gjelder, og så trykke på kanppen som heter "Mer". 3. Helt enig. Forventede betalinger treffer ikke godt nok på det som skal komme. Her er vi i full sving med å gjøre funksjonen faktisk nyttig! 4. Du har mulighet til å scanne regning, enten med kameraet på telefonen eller ved å laste opp et vedlegg. Ser poenget ditt med tall som default når du skriver inn kontonummer. Men her har du også muligheten til å skrive inn navn, dersom betalingen går til noen du har betalt før. Derfor er det bokstaver som dukker opp først. 5. Desimaler kan du skru på om du vil. Trykk på "Min Bulder" nede til høyre, trykk så på tannhjulet oppe til høyre, deretter trykker du på "preferanser". Her kan du velge om du vil ha desimaler, om du vil se "historikk" først og ikke fremover på kontoen din, samt om du vil ha animasjon på lønnsinnbetalingen din. Håper noen av disse tipsene er nyttig for deg, og takk igjen for fyldig og god tilbakemelding. Hilsen alle oss i Bulder 😊
Utmerket app, der du lett kan identifisere mottaker av betaling
Hei Per M. Så bra at du synes appen er utmerket, oversiktling at det er enkelt for deg å identifisere mottaker av betaling. Hilsen alle oss i Bulder😊
En utrolig enkel prosses hvor vi kom mye bedre ut på lånekostnader etter kun en elektronisk søknad.
Hei Bjørn Så bra å høre at søknadsprosessen gikk smidig for seg og at du sparer mye penger på å flytte lånet ditt til oss. Velkommen! Hilsen alle oss i Bulder😊
Mye bedre en banken jeg hadde tidligere. Lett å bruke.
Hei Thomas Godt å høre at vi klarerer å levere bedre enn banken du gikk fra og at du synes Bulder er lett å bruke! Hilsen alle oss i Bulder😊
Lett å manøvrere i banken sjøl for en godt voksen mann!
Hei Knut Godt å høre at en voksen mann er godt fornøyd og synes det er lett å manøvrere i Bulder-appen! Hilsen alle oss i Bulder😊
Kjempefornøyd. Men savner og kunne scane regninger. Hadde det vært det hadde Bulder fått full pot
Hei Einar! Så bra at du er godt fornøyd. Jeg har en god nyhet til deg. Du kan scanne regninger i Bulder-appen. Når du går inn på betaling dukker det opp et kamera-symbol helt oppe til høyre (mulig vi må gjøre dette mer synlig?). Her kan du enten bruke kameraet på telefonen eller laste opp en fil om du vil det. Hilsen alle oss i Bulder😊
Bulder er en bank du blir glad i. Alt her er enkelt og greit.
Hei Unni! Så gøy å høre at du har blitt glad i Bulder! Vi er glade i deg og de andre kundene også. Kanskje det er derfor vi har de mest fornøyde bankkundene i 2023 og 2024? Vi skal fortsette å holde alt enkelt og greit! Hilsen alle oss i Bulder😊